ik doe mee aan een wedstrijd: scene 2

Lennox

work in progress
Scene 2 is af.

Mijn muziek kan gekozen worden bij een scene van een toekomstige film. Er doen er veel mee maar een manier om in de top 50 te komen is om hem zoveel mogelijk te verspreiden en te bekijken.

Je begrijpt het al kijk en luister er even naar en wie weet kom ik in die film!

Dit is de eertse van 10 scenes, ik weet niet hoeveel scenes ik inlever maar zoveel mogelijk. De scenes zijn getekend en vervolgens geanimeerd vervolgens krijg je een paar steekwoorden zodat je een idee van de sfeer krijgt.

Bij deze scene zijn de steekwoorden: Scene 120-123: Crashed out. Rain falling. Time out. New day. Lake watching. New way.

Allemaal even kijken natuurlijk en zegt het voort!!!!!!!!!! :-)

Hier klikken scene 2

Hier nog een link naar scene 1

met die animatie en de steekwoorden heb je echt nog te weinig info vind ik
t zegt me nog heel weinig, ik kan ook echt niet beoordelen of de muziek past zo
vreemde contest
wel handig om zo wat ideetjes te sprokkelen van verschillende muzikanten

Ben het niet echt eens met fjoesz. De steekwoorden geven toch duidelijk een "weg" aan waarin het allemaal afspeelt. Ik begrijp je muziek dan ook erin.
Ik vind de strijkers erg mooi, ik vind de beat bij "new way" minder.

leuk dit hoor:)

Waarin produceer je alles?

Ik vind in tegenstelling tot scene 1 de muziek té overheersend tov de animatie. Ik zou meer varieren in volume en invulling van de muziek. Steekwoorden zijn goed.

ik maak wel muziek voor bij beeld ook en t komt zo nauw of iets op beeld plakt of niet
dit is heel vaag vind ik. t kan nog alle kanten op. ik mis context, t verhaal, de sfeer, emoties van die lui.. wat gebeurt er hiervoor en hierna
mis ik info of zo?

ik maak wel muziek voor bij beeld ook en t komt zo nauw of iets op beeld plakt of niet
dit is heel vaag vind ik. t kan nog alle kanten op. ik mis context, t verhaal, de sfeer, emoties van die lui.. wat gebeurt er hiervoor en hierna
mis ik info of zo?

de "weinige" info is alleen de steekwoorden en in het filmpje is toch zeker wel emotie te zien. Het gaat er natuurlijk om hoe jij dit intrepreteert en welke muziekemotie je daaraan geeft.

Ik heb er in ieder geval wel mee kunnen werken ;)

Back