Savagebeast
Nieuwkomer
Hallo synthluitjes!
Ik ben een amateur en al een tijdje bezig met herrie maken en een stille genieter hier op synthforum maar vondt het eens tijd worden om misschien wat actiever deel te nemen en me eindelijk eens voor te stellen,
nou ik maak dus herrie voornamelijk hardcore/breakcore/grafherrie/piep en gekraak bij gebrek aan een betere verwoording
en ben ook bezig met idm gecombineerd met allerlei vage stijlen en af en toe wat speedcore kutherrie just for fun hehe afijn dit deed ik voorheen in cubase maar heb dr gedumpt voor personus studio one wat ik een heerlijke daw vindt en waar ik lekker mee kan groeien en rewire dit met reason, heb verder (nog) geen hardware behalve m'n AKAI MPK-25 waar ik mee vooruit kan en natuurlijk wel het een en ander aan vst(i) etc.
En oh ja! wel te vet dat hier een aantal hardcore legendes zitten zoals Catscan, Niel en Dione en misschien nog anderen? en wou nog even wat kwijt aan Dione, zwaar respect voor jou man ben al jaren fan van je en heb een flik aantal van je producties aangeschaft slijm slijm maar moet even zeggen dat ik je laatste dingen echt ruk vindt en zwaar onder het kaliber van bijv. pain till I die, rock the place, born to raise hell etc etc en ook de oude en hele oude producties allemaal dikke shit waar ik wat mee kon, op los gaan enz maar deze laatste producties van je (behalve de DNA releases
) durf ik niet eens aan m'n kat te laten horen. Nou hoop ik niet dat je boos wordt
en mij niet gaat trashen ben nog steeds een fan maar als ik weer een van je platen ga kopen dan moet het weer dik zijn zoals een van de genoemde nummers 
Dat was het voor nu, houdoe en bedankt
Ps. heren Niel en Catscan wanneer komt er weer eens wat van jullie uit? met name Niel te lang niks meer van gehoord, ik mis iets?
Oh even een snelle edit de laatste SRB is wel weer ernstig vet hehe
Ik ben een amateur en al een tijdje bezig met herrie maken en een stille genieter hier op synthforum maar vondt het eens tijd worden om misschien wat actiever deel te nemen en me eindelijk eens voor te stellen,
nou ik maak dus herrie voornamelijk hardcore/breakcore/grafherrie/piep en gekraak bij gebrek aan een betere verwoording
en ben ook bezig met idm gecombineerd met allerlei vage stijlen en af en toe wat speedcore kutherrie just for fun hehe afijn dit deed ik voorheen in cubase maar heb dr gedumpt voor personus studio one wat ik een heerlijke daw vindt en waar ik lekker mee kan groeien en rewire dit met reason, heb verder (nog) geen hardware behalve m'n AKAI MPK-25 waar ik mee vooruit kan en natuurlijk wel het een en ander aan vst(i) etc.En oh ja! wel te vet dat hier een aantal hardcore legendes zitten zoals Catscan, Niel en Dione en misschien nog anderen? en wou nog even wat kwijt aan Dione, zwaar respect voor jou man ben al jaren fan van je en heb een flik aantal van je producties aangeschaft slijm slijm maar moet even zeggen dat ik je laatste dingen echt ruk vindt en zwaar onder het kaliber van bijv. pain till I die, rock the place, born to raise hell etc etc en ook de oude en hele oude producties allemaal dikke shit waar ik wat mee kon, op los gaan enz maar deze laatste producties van je (behalve de DNA releases
) durf ik niet eens aan m'n kat te laten horen. Nou hoop ik niet dat je boos wordt
en mij niet gaat trashen ben nog steeds een fan maar als ik weer een van je platen ga kopen dan moet het weer dik zijn zoals een van de genoemde nummers 
Dat was het voor nu, houdoe en bedankt
Ps. heren Niel en Catscan wanneer komt er weer eens wat van jullie uit? met name Niel te lang niks meer van gehoord, ik mis iets?
Oh even een snelle edit de laatste SRB is wel weer ernstig vet hehe

Laatst gewijzigd: