• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

te ruil : uc33e/AKG 220/korgD1200MKII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

timothy

Stamgast
bij deze ruil ik mijn :

UC33e : midicotroller ( enorm veel mogelijkheden ) in doos met originele software

AKG 220 : condensator mic. deze is nieuw in de flight-case met XLR kabel erbij

KORGD1200MKII : digital recording studio met originele adaptor ( veelzijdige mixer )

ruilvoorstellen :

eenders welke deftige soundkaart zolang het maar geen soundblaster is of dergelijke .
ik sta open voor voorstellen 8o)

bij deze ruil ik mijn :

UC33e : midicotroller ( enorm veel mogelijkheden ) in doos met originele software

AKG 220 : condensator mic. deze is nieuw in de flight-case met XLR kabel erbij

KORGD1200MKII : digital recording studio met originele adaptor ( veelzijdige mixer )

ruilvoorstellen :

eenders welke deftige soundkaart zolang het maar geen soundblaster is of dergelijke .
ik sta open voor voorstellen 8o)

beste,

bij deze laat ik even weten dat mijn UC33e dankzij een iets te enthoesiaste vriend tegen de vlakte is gegaan met als gevolg dat er 1 fader niet meer optimaal werkt helaas =( voor de rest werken alle faders en draaiknoppjes perfect .

ik heb al vele reacties gehad ivm een ruil maar heb 1 fout gemaakt , ik heb pas vandaag mijn moederbord eens bekeken en ik kan er helaas geen pci kaart meer bij steken dus bij deze laat ik dan ook metteen weten dat de enige ruiloptie een externe geluidskaart betreft.

mvg,
timothy

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back