waar patch cables [minijacks te koop[cheaps

Status
Please reply by conversation.
wat is ok shoponline
om effe een bergie minijack snoertjes te halen

heb een paia binne en daar mogen wel wat minijackjes in :P

bosjes van die kleine ...en grotere/langere liefst gegoten plastieke [steviger ]
http://www.thomann.de/nl/planet_waves_patch-kabel.html

volgens mij kant bets goedkopert

Volgens mij zijn die dingen van Thomann geen mini-jack (3.5mm) maar gewoon jack (6.3mm)

Ik ben voor m'n Formant ook nog op zoek naar wat mooie betaalbare 3.5mm patchkabels. Het liefst gekleurd en met aangegoten pluggen.

Je kunt bij Thomann zoeken naar Doepfer kabeltjes: http://www.thomann.de/nl/search_dir.html?gk=&bn=&sw=doepfer&oa=pra . Hebben ze ook wel bij Music House. Anders Schneiders Buro, chipsforbrains (geloof ik). Volgens mij zijn er wel wat draadjes over hier op het forum. Inderdaad, je hebt er nooit genoeg. Koop ook wel wat hele korte (15-20 cm) en lange (2- 3 meter) en verschillende kleuren om de mooiste spaghetti te maken. Je bent al gauw 100 euro verder.

Er staat op ebay een ad van iemand die zwarte gold plated kabels verkoopt, uit hong kong, daar zit een pakket bij van alle maten 10 stuks oid. Die heb ik toen gekocht en die bevallen goed......weet alleen de verkoper niet meer.

Er staat op ebay een ad van iemand die zwarte gold plated kabels verkoopt, uit hong kong, daar zit een pakket bij van alle maten 10 stuks oid. Die heb ik toen gekocht en die bevallen goed......weet alleen de verkoper niet meer.

bling bling [hoortm krakert:D

kd8 al ff martyn vragen
komaleen nietevaak inutrecht d8 online = sneller
idd die lange blauwe doepfer cable ok genoeg

Wat zoek je nou precies Ron. Korte patchkabeltjes? Mini jack of 6.35mm?
Ik haal m'n kabels meestal van eBay.com en dan de selectie op "Price + shipping, lowest first" zetten.

Paia heeft mini jacks niet waar? Dan kun je de Doepfer kabeltjes eventueel halen bij Thomann (of de dichtsbijzijnde synth shop die ook modular modules verkoopt). Zijn hele degelijke kabeltjes, niet duur, kleurcodes voor de lengtes, plugs zijn klein in omvang, en zijn niet 'flapperig' of zo maar gewoon lekker stevig.

Ik heb eergisteren nog minijacks besteld bij Thomann. Even zoeken op Doepfer A100. Daar staan ze ergens bij. Het zijn 3.5 mm jacks, werkt perfect.

Ik heb eergisteren nog minijacks besteld bij Thomann. Even zoeken op Doepfer A100. Daar staan ze ergens bij. Het zijn 3.5 mm jacks, werkt perfect.

denk datk dat ga doen cheap o en delivery aanje door!:P

thnx allemaal
was net ff by de electronica shop
wat ?
minijacks ja we hebben wel stereo ..tsja ??? :stupid
had een roland mini jack pluggie byme

Status
Please reply by conversation.
Back