Maks Gromit the Evil Operator Lid sinds 2 juni 2004 Berichten 3.810 Locatie Antown 1 november 2010 #1 gezocht in goede staat diverse ruilmogelijkheden.
dirtychris Herstel Lid sinds 4 juli 2007 Berichten 131 Locatie breda 1 november 2010 #2 nord 1 nord 1 Hallo maks mijn nordrack1 is al de deur uit maar ik heb nog wel een mooi uitgeprintte handleiding in een ordner map mocht je itresse hebben mag je hem voor niets op komen halen in breda. over 1 week gooi ik hem anders weg groet chris
nord 1 nord 1 Hallo maks mijn nordrack1 is al de deur uit maar ik heb nog wel een mooi uitgeprintte handleiding in een ordner map mocht je itresse hebben mag je hem voor niets op komen halen in breda. over 1 week gooi ik hem anders weg groet chris
V VintageWorks Ouwe rot Lid sinds 7 september 2007 Berichten 3.183 Locatie Rotterdam 1 november 2010 #3 Ik heb een Nord Lead 1 te koop. Voor als je wat extra ruimte hebt.
B Brainstorm Ingeburgerd Lid sinds 26 juni 2009 Berichten 68 Locatie Zwolle 1 november 2010 #4 Ik heb een Nord Rack 1 te koop/ruil. In goede staat. Echter niet expanded. Ik ben het meest geinteresseerd in ruil. Laat maar weten ! Grtz Rob
Ik heb een Nord Rack 1 te koop/ruil. In goede staat. Echter niet expanded. Ik ben het meest geinteresseerd in ruil. Laat maar weten ! Grtz Rob