Octave Cat

Status
Please reply by conversation.
Die op Ebay NL heeft er al verschillende keer opgestaan maar raakt maar niet verkocht.
Wil dat zeggen dat de prijs te hoog is?
De laatste op Ebay ging voor een 800 euro in de UK maar die vent wou hem niet buiten UK verzenden.
Is 800 de richtprijs voor een Cat?
Heb trouwens slechte ervaringen met instrumenten te kopen op Ebay. Alles is in orde tot het thuiskomt....als het al thuiskomt...

Die op Ebay NL heeft er al verschillende keer opgestaan maar raakt maar niet verkocht.
Wil dat zeggen dat de prijs te hoog is?
De laatste op Ebay ging voor een 800 euro in de UK maar die vent wou hem niet buiten UK verzenden.
Is 800 de richtprijs voor een Cat?
Heb trouwens slechte ervaringen met instrumenten te kopen op Ebay. Alles is in orde tot het thuiskomt....als het al thuiskomt...

ik kocht ooit 10 jaar terug er eentje van musix house de srm 3 met cv gateerop egt hetige dikke tweeosc bak zeldzaam sterk qa sounds en 2 subs meer mogelijk dan bv prodigy / moog rogue ofso
moet lijken op arp / denk eerder een moog sound
800 zou mooie price zijn denk dat velen er een ...slaatje van willen maken

net as bv monopoly 650.- waard wordtook ineens meer ?

gewoon 850bieden ofso
denk dat de octave wel sterk gebouwd is evbt shipping
case erom heen kopen en klaar
kelin / wel robuust gebouwd [geen pro one bouwstyle
:doei:

Ik heb geen probleem met goede prijs te geven maar 1000 euro voor iets dat je niet in handen hebt gezien, dat stoort me
Ik heb een Pro One (te herstellen) en een Prodigy.
IS dit Cat dan nog nodig?

Plus dat hij geen Paypal aanvaard binnen EU
Dus als synth kapot gaat (of "verloren") tijdens verzending dan heb je geen Paypalverzekering. Geld + synth kwijt.
En ik kan je zeggen dat met pakken goed en zo ver mogelijk gegooid wordt.

Verzekerd met een overwaarde laten versturen?
Het is binnen de EU dus invoerrechten zijn niet aan de orde...
en als die kapot binnenkomt dan kan de verzender dat met de transporteur via de afgesloten verzekering regelen....

uiteraard zal die wel goed ingepakt moeten zijn.....

mocht je een rechtsbijstandverzekering (EU consumentenrecht) hebben dat zijn aankopen binnen de EU min of meer afgeschermd...

Afgesloten verzekering bij transporteur is enkel voor zichtbare schade en als ze al terugbetalen bij schade heb je geluk.
Heb ooit basgitaar gekocht in Duitsland (Ebay en betaald met overschrijving)
Komt hier toe. Aan de doos niet veel te zien. Veel plakband
Afgetekend voor ontvangst
Bij openen blijkt de bas met pak eens goed tegen de grond gegaan te zijn. Lak goed beschadigd.
Verzekering heeft er zijn handen afgetrokken omdat ik afgetekend had...

En openen voordat je aftekent neemt geen enkele courier aan...

Ik heb geen probleem met goede prijs te geven maar 1000 euro voor iets dat je niet in handen hebt gezien, dat stoort me
Ik heb een Pro One (te herstellen) en een Prodigy.
IS dit Cat dan nog nodig?

nope koop een sem module is egt t heftigste qa sound/ veelzijdigheid [iig watik zou doen ask bv 800 ..had!]
egt leuk multimode filter en cv inx?
en sem oberheim sound
!

Als je al een pro one hebt en een prodigy......zou ik voor een andere synth gaan.

Heb zelf jaren een CAT gehad en hij blaast bovenstaande synths uit het water, maar ze hebben zeker ook veel raakvlakken.

minimaal in modulatie [moog rogue ook denk dat deze synth qa specs en wheels en sound wel te vergelijken valt en dan de sub niet meegerekend ..maakt best sonical verschil

is en egt waardige moog vervanger denk wel
:engel:

Status
Please reply by conversation.
Back