Heb net een Octave Cat gekocht maar daarvan was een toets kapot.
Heeft iemand een D toets die hij kan missen? Het is van een Pratt-Read keyboard. Wellicht dat toetsen van een andere synth met hetzelfde keyboard ook passen?
Ja had ik gezien maar dat wordt wat duur met shipping vanuit amerika denk ik? Ik zag ook nog Octave Cat Spare Parts – Vintage Synth Parts Die zit volgens mij in italie. Al met al betaal je dan 20 euro voor een toets. Vind ik nog wat veel. Dus ik had mijn hoop op dit forum gevestigd :-)
Gierig ben ik niet, wat is er mis met even onderzoek doen voordat je iets aanschaft? Dit lijkt me een veelvoorkomend onderdeel aangezien die voor meerdere synths is gemaakt. Maar ik kan het mis hebben en dan zal ik idd 20 euro neertellen voor een stukje plastic. Ben je altijd zo snel met oordelen? Slechte eigenschap.
Ik ben zeker snel met mijn oordeel. Je hebt al onderzoek gedaan en je mag er van uit gaan dat dit niet een doorsnee toets is die nog volop te krijgen zijn. Toevallig de zelfde type toets die ook in de minimoog zit dan kan je er wel van uit gaan dat je deze niet voor een tientje ergens gaat vinden dus de 20 euro is toch een koopje. Het voor een dubbeltje op de eerste rang zitten dat is pas een slechte eigenschap. Zo een mooi instrument die best waardevol is en dan vind ik het wel een beetje gierig ja, gun die man van vintage synth parts ook wat die heeft alle moeite gedaan om zoveel onderdelen te verzamelen en ze te koop te zetten. maar wie weet........ zit ie 5 december in je schoen. succes er mee.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.