Restanten voor kostprijs en minder

OnAcid

Slager van Schiedam
Muziek Hakkert Rotterdam stopt met de electronica en verkoopt de restanten tegen sterk gereduceerde prijzen. Zowel demomodellen als nieuwe producten.

Ik heb net een nieuwe DBX 166xl compressor gescoort voor 150 eurootjes. :)
Van de 266 hadden ze er zowiezo nog een aantal op voorraad. (95 euro)

http://www.hakkert.nl/nieuws.cfm?nieuws_ID=118

Een Yamaha DX-200 voor 100 euro. Balen als je er net eentje voor 149 euro gekocht hebt.. ;)

Maar ook een trigger midi converter ROLAND TMC6 voor 200. Das dan weer leuk!

bijna alles is al weg.. op wat klein spul na..
een compounder voor 250 !!! gekkehuis.. maar die was ook gelijk de deur uit.

Thnx dude, ik heb de DBX166XL die in de etalage stond voor 150 meegekregen, de laatste.. hihi
Ik zag die compounder net aan mijn neus voorbij gaan. ach ja, je maakt wat mee... hihi

ja het gaat echt heel slecht met de economie in NL..mensen hebben alleen nog maar geld voor de basis-behoeften zoals compounders en 3 keer per jaar op vakantie ;)

De VM3100 voor 350e was natuurlijk gelijk weg... stond er nog een VM3100pro en die mocht weg voor de actieprijs van jawel: 1000e !!!! typisch Hakkert... :( :stupid

moest ik even kwijt :stupid

wat ik alleen niet snap is dat de compounders nu weer voor 666 en meer de deur uitgaan, terwijl ze voor 2 maanden terug voor 450 weggingen.. vaag, heeeel vaag.. daarom baal ik dat ik deze compounder ben misgelopen..

Origineel geplaatst door druid
Kunnen we niet regelen dat feedback er ook mee stopt die hebben meer vestigingen :D

Druid

[okee niet serieus bedoeld]
Hoe wilde je dat aanpakken? ;)
[/okee niet serieus bedoeld]

Waarom is altijd het aanbod goedkope aanbiedingen omgekeerd evenredig met de som op m'n bankrekening?

Maar het lijken wel de doldwaze dagen van de Bijenkorf.

Damn. Alles al weg zeker? Ik ben blut, maar een DX-200 voor €100,--.... DAMN! Een tweede compounder of 'n 166xl erbij in m'n rack was ook nooit weg geweest. Maar is wel weg dus. nouja. Snapbedoel.

een Electribe A voor 200 eurootjes? damn, jammer da'k geen geld meer heb na aankoop van die AN 200 ;)

maar goed, de AN is dan een ongeveer gelijk bakkie , en die was 150 :)

was er nog ueberhaupt iets toen jullie weggingen? Heeft het zin om morgen te gaan kijken? Dammit...ik wilde *serieus* vandaag naar R'dam gaan om te 'snuffelen' maar heb besloten om thuis te blijven vanwege het lekkere weer....aaahh...

Jammer..het heeft dus geen zin om morgen vroeg op te staan en naar R'dam te togen...jammer jammer jammer...Ik wens de mensen met de aankoopjes veel plezier toe...

ik heb mijn gloedniwue dx200 trouwens nog lang niet genoeg verkend..damoekeerst effe doen.

Back