• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Complete live-recording set obv Alesis HD-24

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

berolios

Ingeburgerd
Super gebruiksvriendelijke en betrouwbare meersporen recording set die ideaal is voor het maken van live-registraties. De set (nieuwprijs set ongeveer 2300 euro) bestaat uit:

• Alesis HD-24
  • Alesis Fireport
  • Tray met 40 Gb HD
  • Tray met 500 Gb HD
  • 3 x 8 kanaals multikabel 3 mtr jack-jack (balanced)
  • 3 x 8 kanaals multikabel 3 mtr jack-XLR female (balanced)
  • 3 HE rockbag

De recorder is slechts enkele malen gebruikt voor live-opnames en bijna niet van nieuw te onderscheiden. Hij is altijd in kist vervoerd (rockbag, uitsluitend voor deze recorder gebruikt) en altijd in personenauto meegenomen, nooit in trailer. Hij is ook nooit uitgeleend.

Ideaal voor muzikanten of techneuten die voor weinig geld goede opnames willen maken... aan de audio-tafel aansluiten en alles wordt opgenomen. De meegeleverde multikabels stellen je in staat van zowel XLR als jack outputs gebruik te maken. Met de extra grote HD kun je meer dan 30 uur 24 sporen opnemen !

Na de opnames kun je vervolgens dankzij de Fireport de opnames snel overzetten op je computer middels firewire (ongeveer 10 x sneller dan middels de Ethernet poort van de HD-24).

Ik heb altijd veel plezier gehad van deze set.
Kom gerust een keer vrijblijvend kijken.
Mail of bel gerust bij vragen/ opmerkingen/ biedingen.

Prijs: € 1499,-

Display.JPG

Set.JPG

perspective.JPG

p.s. bekijk ook mijn andere advertenties, ik verkoop ivm verhuizing wat hoogwaardige en in zeer goede staat verkerende apparatuur

Je mag uiteraard ook bieden door me een bericht te sturen.

Ik verkoop de onderdelen liever niet los, hoewel ik de kabels best eraf wil halen, als je dat liever hebt, die kom ik los ook nog wel kwijt.

Zonder de kabels gaat er € 150,- af, dus dan wordt het € 1349,- voor de HD-24 + extra HD + Fireport... mooie deal zou ik zeggen! Da's nieuw voor €1900,- aan materiaal...

:kick:

nou, we hadden een deal, maar de koper laat niks meer van zich horen, dus wederom beschikbaar !

stockphotopro_2286138DMB_no_title.jpg

:doei:

Zonder de kabels en kist € 1250,- voor de HD-24 + extra HD + Fireport... mooie deal zou ik zeggen! Da's nieuw voor €1900,- aan materiaal...

images

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back