• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

:goedkoop: yamaha cs6r & yamaha a3000

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

noisia

Nieuwkomer
a3000:

a3000.jpg

rackmount unit
16 kanaals multitimbraal
64 stemmig polyfoon
64 meg RAM
3 gig HD

3 fx blokken (ongeveer 50 soorten fx)
dikke filters
2 stereo out
front stereo ingang (te gebruiken als realtime multifx unit) -
signal gate sync recording.
uitbreidbaar

PRIJS: 400 euro

cs6r:

CS6R.gif

rackmount unit
16 kanaals multitimbraal
64 stemmig polyfoon
smartmedia ingang (ook te gebruiken als kleine sampler)
5 fx blokken (stuk of 70 fx)
PC-software (editen via n kabel)
Uitbreidbaar met bijv. analoge/FM synth of vocoderbord
front stereo ingang (te gebruiken als realtime multifx unit)
ideaal voor trance...!

PRIJS: 550 euro

ik ben eventueel ook bereid te onderhandelen:
mail: nikroos@zonnet.nl

Ja lekkere vent, dan is het ook wel een keer handig om te reageren op pb's en ie-meel.

Lekker lam om hier te blijven posten als ik al binnen een uurtje nadat je dit te koop hebt gezet heb gereageerd met een pb (en inmiddels nog een keer via de ie-meel) en jij gewoon niet antwoordt.

Laat maar wieberen, komt lekker betrouwbaar over dit. Jij bent echt iemand waarmee ik een afspraak wil maken... NOT!

Hmm, frappant dat ik nu per ie-meel direct een antwoord krijg, en ik zal even quoten:

>wat tof van je dat je dat soort dingen in dat topic schrijft joh.
>
>zoals je al wel verwacht had, zijn we niet in je aanbod geinteresseerd
>omdat we een beter bod hebben gehad, we hadden je inderdaad ff moeten
>mailen daarover maar het is echt aso dat je dan in die topic schrijft dat
>wij onbetrouwbaar zijn...

Noisia's bijdrage aan dit forum is dan ook gigantisch: zoek naar noisia's handeltjes

Ik meen dat er ook een draadje liep over deze ergernissen... Owja, hier!

Overigens ook wel grappig dat onze waarde vrind in meervoud spreekt. Toch geen commercieel handeltje he?

Als laatste, ik heb dus niet gezegd dat jij, of jullie, onbetrouwbaar bent, of zijn, ik heb gezegd dat je hierdoor aardig onbetrouwbaar overkomt... Een kleine nuance.

----
2de edit: Nee, ik ben niet sarcastisch. Ik wordt alleen een beetje ziek van mensen die niet komen opdagen als je een afspraak maakt of te beroerd zijn om in te gaan op een ie-meel of pb waar ze notabene zelf om vragen...

Origineel geplaatst door n0_key
Hmm, frappant dat ik nu per ie-meel direct een antwoord krijg, en ik zal even quoten:

is toch normaal dat je dit soort off topic zaken niet in het topic gaat bespreken?

Ik meen dat er ook een draadje liep over deze ergernissen... Owja, hier!
heb je gelijk in, maar ik had je in die email ook gelijk gegeven

Overigens ook wel grappig dat onze waarde vrind in meervoud spreekt. Toch geen commercieel handeltje he?
we zijn met twee mensen de rm1x is van thijs noisia en de a3000 en de cs6r zijn van nik :)

Als laatste, ik heb dus niet gezegd dat jij, of jullie, onbetrouwbaar bent, of zijn, ik heb gezegd dat je hierdoor aardig onbetrouwbaar overkomt... Een kleine nuance.

als jij mij mailt en zegt dat ik betrouwbaar overkom dan bedoel je te zeggen dat ik onbetrouwbaar ben voor zover jij weet.

Tja, ik vond mijn eerste post wel relevant, maar we gaan nu inderdaad aardig off-topic. Waarom ik het hier plaats? Zodat iedereen weet hoe het zit, ik hou wel van duidelijkheid. Bovendien zijn er meer mensen die hier in de draad hebben gereageerd zonder een zichtbare reactie van jou hier.

Even voor de duidelijkheid, ik heb je een prijs gemeelt. De onbetrouwbare indruk waar ik het over had heb ik hier in de draad gepost, niet per ie-meel. Je laatste zin is te lezen alsof ik je aardig gebasshed heb in die ie-meel, en dat is niet zo.

En verder, het is koel, deze draad hou ik voor gezien, ik hoop dat je gelukkig wordt.

:smeris: Mensen, dit gaat nergens over. Dus...:smeris:

Origineel geplaatst door MdJ
Zou dit betekenen dat ie mijn bod niet accepteerd? :P

*D ja we hebben inmiddels een goed bod... het spijt ons als we iemand verdriet hebben bezorgd...

Ja hallo!

Ik zou graag even willen weten wat nog te koop staat! Heb je een pb gestuurd en ben bereid te onderhandelen. Gaarne uw reactie?

Bedankt!

m.vr.gr. Kris

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back