Synton Syrinx

En voor een Paarse heb je dat bedrag wel over?

Er bestaan trouwens GEEN paarse Syrinxen in Nederland. Zoiets als Big Foot... ;-)

En voor een Paarse heb je dat bedrag wel over?

Er bestaan trouwens GEEN paarse Syrinxen in Nederland. Zoiets als Big Foot... ;-)

nee , absoluut niet.
maar ik heb er erg goeie herinneringen aan, die zijn echt onbetaalbaar...:okdan:

:koffie:

Ik dacht dat ik er pas nog een gezien had, echt waar. Of heet die kleur anders, violet of zo.

Die violette is helemaal zeldzaam. Die kun je alleen zien bij bepaalde frequenties zonlicht...

Ik dacht dat ik er pas nog een gezien had, echt waar. Of heet die kleur anders, violet of zo.

roze .., da's de vrij algemene benaming voor die kleur.
was een tijdje geleden een topic over, waren er maar weinig van gemaakt. tekoop op vemia en marktplaats alhier, zag er wel kek uit. roze..

Huh, hoe bedoel je?
Ze hebben het toch gewoon over een kleur....of begrijp ik het niet?

Laat de beste man in zijn waarde, er is er altijd wel één die de vraagprijs er voor over heeft (ook al zijn jullie dat niet), ik heb voor de roze trouwens nog veel meer betaald.
Altijd een ander af te zeiken, gewoon kinderachtig, bahhhhhh.

Laat de beste man in zijn waarde, er is er altijd wel één die de vraagprijs er voor over heeft (ook al zijn jullie dat niet), ik heb voor de roze trouwens nog veel meer betaald.
Altijd een ander af te zeiken, gewoon kinderachtig, bahhhhhh.

sorry, misschien vergis ik me in de bedoeling van anderen, maar ik had echt neit het idee dat iemand iemand aan het afzeiken was, wie dan ook. ik maakte ook geen grap zelfs, heb gewoon pas die oude syrinx van jou gezien.

Ik heb mijn opmerking net zo bedoeld: ik heb gewoon pas die syrinx gezien en volgens mij was hij paars, maar met de zon erop kan het ook wel eens roze zijn.

als ik het geld had, zou ik best wel die zwarte willen, zijn toch echt wel juweeltjes, en van nederlandse bodem.heb ook begrepen dat john nogal oke is, wat koop en verkoop betreft.
heel apart. kleur maakt me eigenlijk niet uit ( behalve dan om wat flauw mee te grappen dan )

Oude Syrinx van mij?
Volgens mij was die nieuw, tenminste de staat ervan ;)
Ik heb nog nooit een afgeragde bak gehad, ik wil alleen synths die zich in nieuwstaat bevinden, anders irriteer ik me er alleen maar aan.

oh heeft ie hem niet zwart overgespoten dan ?
idem;)

Nee zo gek is hij echt niet, net zo als ik uiterst zuinig op zijn instrumenten.
Hij verkoopt de minst waardevolle, de paarse houd hij natuurlijk.
8 stuks wereldwijd, als ik geld genoeg had gehad, was hij nooit weggegaan, alhoewel ik er niet echt van onder de indruk was.

Back