• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Diversen te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

dod563

Ouwe rot
Wegens herindeling te koop aangeboden.

Spirit Absolute 2 monitorset. Eerste eigenaar en in zeer goede staat. De fineerrand om de voorzijde is losgekomen maar dat hebben ze volgens mij allemaal.
Samson Sevrvo 170 versterker. Eerste eigenaar en in zeer goede staat. Vraagprijs voor de set (monitors en versterker)_ 250 euro

Behringer Composer MDX 2000. Eerste eigenaar. Incl originele doos en handleiding.
50 euro

Behringer Autocom MDX 1200. Eerste eigenaar. Incl originele doos en handleiding.
50 euro

Digitech Studioquad. 4in 4out multi effectsprocessor. Eerste eigenaar. Incl originele doos en handleiding.
100 euro

Alesis Quadraverb. Nog steeds vette effectsprocessor incl handleiding. 90 euro

Keyboardstandaard. X model. Ik heb er twee. 10 euro per stuk.

Nog een keyboardstandaard maar dan voor drie keyboards. Zwaar en degelijk model.
50 euro

Voor alles geldt, heeft (bij mij) altijd in rook en huisdiervrije omgeving gestaan. Afhalen Rotterdam-West geniet de voorkeur.

Ik ga proberen foto’s erbij te zetten maar als het niet lukt, PM mij dan, dan stuur ik ze op aanvraag via de Hotmail.

Er zullen in de nabije toekomst nog wel wat produkten toegevoegd kunnen worden aan het assortiment.

Aldus Evert

DSCN3545.jpg

DSCN3550.jpg

DSCN3528.jpg

DSCN3524.jpg

Nu ik toch zo lekker bezig ben, ik ben alleen geinteresseerd in ruil mbt een Doepfer Maq 16/3. Die mag je overigens ook aanbieden in ruil voor geld.

Dank
Evert

Ik zie net dat ik de test/afhaalplaats er niet bij gezet heb. Dit is Rotterdam.

Nu ik er toch weer ben, ik ben ook op zoek naar een SH101.

Dank
Evert

Even een update. De beide Behringers zijn verkocht. Rest is er nog. Je mag altijd een reeel bod proberen uit te brengen....

Dank
Evert

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back