• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha wx11

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

alhambra

Nieuwkomer
WX11 in gebruikte maar functionerende staat, incl WT11 module, aansluitkabel en adapter.

Moet een nieuw rietje op, er zitten wat beschadigingen (groeven) op het mondstuk maar deze is met een nieuw rietje nog goed bruikbaar.
Heeft wel wat krassen en slijtage van de lak maar is verder okee.
Module is in dezelfde gebruikte staat, dus hier en daar een kras en b.v. wat slijtage op de letters, mist 1 knopje maar draaimechanisme werkt verder prima.

Ex handleiding maar deze is online bij yamaha te verkrijgen.

Voorganger van de yamaha wx-5 wind midi controller.

Extra foto's volgen.

Zoekwoorden: wx5 wx11 yamaha Akai Professional EWI4000S EWI USB WIND SYNTHS wind controller elektronische sax fluit

zie link marktplaats

O ja helemaal vergeten.

Graag bieden op marktplaats.
Ik heb geen vaste prijs in mijn hoofd, hij gaat gewoon weg voor het hoogste bod.

Een nog een keer, heb begrepen dat ik hier een richtprijs moet zetten.

Deze dingen doen zo tussen de 150 tot 350 euro afhankelijk van de kwaliteit en wat er bij zit.
Aangezien hij incl module is maar wel een flinke gebruikt staat zit ik te deneken aan een bedrag van ongeveer 200 euro.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back