EMT 251

Dat ding staat al een jaar te koop volgens mij op ebay.nl Ik had eens interesse in een cs-60 en kwam de zijne toen ook al tegen. Die staat nog steeds te koop, overigens zonder pedalen, want daar heb ik eens naar geinformeerd uit belangstelling. En dat ems keyboard staat ook al sinds jaar en dag te koop. Maargoed, emt 251 is wel superbijzonder ding natuurlijk.

tis geen geld..

244 is puur reverb geen multieffect unit. De 252 is opvolger (rack unit) van de 250-251. 245 is reverb met pre delay. Als ze het doen dan zijn het allemaal super units.

dit is toch echt wel een hele berg geld wat ze voor het straalkacheltje willen hebben.

de laatste die ik voorbij zag komen ging volgens mij voor 1/3 van dat bedrag.

:mega:

daar verschillen de meningen over las ik, schijnt dat ze in tweede instantie die tweede viool ook het algoritme van de 250 hebben meegegeven (want die vonden veel engineers in het begin al beter dan de 251) en dan wordt het een kwestie van (verfijnde) smaak (tussen vooral 12 bits en 16 bits?).

verder zijn die displays bijna altijd gaar, maar die kun je dan voor 1000 ex uurloon en mogelijk transport laten vervangen :-(

Back