Mijn studio annex crib XVII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ben erg benieuwd naar het eindresultaat! Is-ie al af?
Ik houd wel van die zelfbouw projecten.

ik heb helaas echt nog geen tijd gehad om hem volledig af te krijgen. Ik heb hem wel al ondertussen in mn studio kunnen slepen op de eerste verdieping waarmee ik bijna door mijn rug ging. Heb zelfs hoekstukken moeten afzagen anders kreeg ik hem niet gedraaid door de hal die ik ondertussen opnieuw kan behangen. (van die flutdingen waar je dan geen rekening mee hebt gehouden).. ok ik kon hem ook gewoon boven monteren.. Het metalen voetstuk is zo goed als klaar, enkel nog een laagje verf, het bureau heeft ook een laag verf, maar die is zo verschrikkelijk dat ik heb besloten om er gewoon lamineer over te doen. Zwarte pvc van een millimeter dik. Ik geef het nog een week of twee. Heb het echt druk feitelijk. :kimono: But she's gonna be a beaute!

Wat een leuk beest :)

katten blijven mooii n de stuud ; is ook een leuke pagina over cats in studio op face book eens zoeken ..veel modulairs en kitties;-]]
gotta love them

En de mijne..

Attachments

• DSC_0165.jpg
    DSC_0165.jpg
    62,9 KB · Bekeken: 86
  • DSC_0159.jpg
    DSC_0159.jpg
    55,2 KB · Bekeken: 84
Vet! Gaffa is toch ook veel toepasbaar.. :D

Zo, tijd voor een kiekje in mijn "studio"... annex zolderkamertje.

4sec86.jpg

2uy6sy0.jpg

wat zien we op de foto's?

- Quad Core PC
- Focusrite Saffire
- Novation Launchpad
- Novation Nocturn controller
- Novation SL 49 MK2
- Traktor Kontrol X1
- Vestax PCV-275 Mengpaneel (dj mixer)
- Syrincs M3-220 Monitor set

Niet zichtbaar op de foto:
- M-Audio Axiom 25
- 2x American Audio HTD4.5 (super OEM) Draaitafels

ik heb helaas echt nog geen tijd gehad om hem volledig af te krijgen. Ik heb hem wel al ondertussen in mn studio kunnen slepen op de eerste verdieping waarmee ik bijna door mijn rug ging. Heb zelfs hoekstukken moeten afzagen anders kreeg ik hem niet gedraaid door de hal die ik ondertussen opnieuw kan behangen. (van die flutdingen waar je dan geen rekening mee hebt gehouden).. ok ik kon hem ook gewoon boven monteren.. Het metalen voetstuk is zo goed als klaar, enkel nog een laagje verf, het bureau heeft ook een laag verf, maar die is zo verschrikkelijk dat ik heb besloten om er gewoon lamineer over te doen. Zwarte pvc van een millimeter dik. Ik geef het nog een week of twee. Heb het echt druk feitelijk. :kimono: But she's gonna be a beaute!

En alles operationeel nu? Ben wel erg benieuwd naar het eindresultaat!

En, bevallen die standaarden waar je met je benen onder kunt zitten? Kan me van een poos geleden herinneren dat je daar naar vroeg, vandaar.

Reageerde omdat ik merk dat ik nogal eens last van mijn rug krijg wanneer ik langdurig sta te spelen op mijn synths. Vermoed dat ik ongemerkt toch min of meer in mijn rug ga hangen zogezegd.

Keek in de vooravond naar de mogelijkheden en prijzen van standaarden die jij hebt staan. Tot ik me bedacht dat zo'n in hoogte verstelbare drummerkruk met rugleuning ook wel eens uitkomst zou kunnen bieden. Iets als http://www.instrumentsonline.nl/?hcat=5&cat=33&artikelid=20112

morgen komen m'n Furman 19" powerstrips binnen, dan ga ik alle powerkabels wegwerken ne heb ik 2 powerknoppen op m'n rack ipv stekkerblokken op de grond :D
daarnaast vorige week perforatiepanels binnengekregen voor alle open plekken in m'n rack, deze gaan er ook in
ook van het weekend m'n 2e set monitoren aangesloten (Mackie MR5 MKII) en ik ben aan het kijken voor een nieuwe Novation Impulse 49, aangezien deze op m'n desk kan en ik de LPK25 toch te klein vind om ff lekker een progressie in te spelen, zal van het weekend dus ff nieuwe fotos maken

morgen komen m'n Furman 19" powerstrips binnen, dan ga ik alle powerkabels wegwerken ne heb ik 2 powerknoppen op m'n rack ipv stekkerblokken op de grond :D
daarnaast vorige week perforatiepanels binnengekregen voor alle open plekken in m'n rack, deze gaan er ook in
ook van het weekend m'n 2e set monitoren aangesloten (Mackie MR5 MKII) en ik ben aan het kijken voor een nieuwe Novation Impulse 49, aangezien deze op m'n desk kan en ik de LPK25 toch te klein vind om ff lekker een progressie in te spelen, zal van het weekend dus ff nieuwe fotos maken

en als je dat allemaal hebt, ga je dan eindelijk doorbreken? :okdan:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back