jes303
DIY brain mods
Ben erg benieuwd naar het eindresultaat! Is-ie al af?
Ik houd wel van die zelfbouw projecten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ben erg benieuwd naar het eindresultaat! Is-ie al af?
Ik houd wel van die zelfbouw projecten.
But she's gonna be a beaute!Wat een leuk beest![]()
Wats die buis links bovenin... gemodificeerde GBS ?
ik heb helaas echt nog geen tijd gehad om hem volledig af te krijgen. Ik heb hem wel al ondertussen in mn studio kunnen slepen op de eerste verdieping waarmee ik bijna door mijn rug ging. Heb zelfs hoekstukken moeten afzagen anders kreeg ik hem niet gedraaid door de hal die ik ondertussen opnieuw kan behangen. (van die flutdingen waar je dan geen rekening mee hebt gehouden).. ok ik kon hem ook gewoon boven monteren.. Het metalen voetstuk is zo goed als klaar, enkel nog een laagje verf, het bureau heeft ook een laag verf, maar die is zo verschrikkelijk dat ik heb besloten om er gewoon lamineer over te doen. Zwarte pvc van een millimeter dik. Ik geef het nog een week of twee. Heb het echt druk feitelijk.But she's gonna be a beaute!
morgen komen m'n Furman 19" powerstrips binnen, dan ga ik alle powerkabels wegwerken ne heb ik 2 powerknoppen op m'n rack ipv stekkerblokken op de grond![]()
daarnaast vorige week perforatiepanels binnengekregen voor alle open plekken in m'n rack, deze gaan er ook in
ook van het weekend m'n 2e set monitoren aangesloten (Mackie MR5 MKII) en ik ben aan het kijken voor een nieuwe Novation Impulse 49, aangezien deze op m'n desk kan en ik de LPK25 toch te klein vind om ff lekker een progressie in te spelen, zal van het weekend dus ff nieuwe fotos maken
Wil je dat graag?en als je dat allemaal hebt, ga je dan eindelijk doorbreken?![]()