Mijn studio annex crib XVII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik zie nu pas de nieuwe bartscan studio !!!! naaiz :D
Beetje aan de donkere kant maar dat is ook een kwestie van smaak denk ik.

Dit is wat ik vroeger had.
attachment.php

Dit is waar ik nu nog mee werk, in-the-box:
attachment.php

Attachments

• rice_studio2.jpg
    rice_studio2.jpg
    73,6 KB · Bekeken: 80
Laatst gewijzigd:
Platenspelert staat ergens opgeslagen. En al m'n vinyl heb ik ook nog :okdan:

Hoe meer spullen in de buurt, hoe meer afleiding in negatieve zin.
Dus zo'n minimalistische setup met alles wat ik nodig heb is wel een stuk relaxter werken vind ik.

nou niel, die eerste foto geeft mij een stuk meer inspiratie dan die tweede hoor

knoppen draaien, muziek maken, jammen. experimenteren met geluiden enz

Ik ben het wel met Neil eensch, meer spul zorgt niet echt voor inspiratie wel voor "afleiding", talent does more with less !

Ergens vind ik het een beetje lam om te zeggen maar als men naar "bekende artiesten" kijkt, zie je toch dat ze vaak een minimale setup hebben, hieruit zou je toch wel "kunnen" concluderen dat het redelijk klopt.

Waar je vroeger wel 10 synthesizers voor nodig had, kan je nu met een synthesizer doen. Bovendien beschikt niet iedereen over dat magische talent of men wilt het niet, dat kan ook nog.

Ja zeg, zoek dat maar lekker zelf op hoor je weet toch we hoe google werkt ?

Volgens mij bedoel jij Afrojack! :D

Maar ik weet zo 123 toch meer bekende artiesten op te noemen met een megalomaan grote studio. (is ook beter te onthouden tuulk..., dat dan weer wel...)
Al ben ik het wel eens dat een minimale setup voor veel mensen erg goed werkt en dan ook zeker voor bekende of zeg, ervaren artiesten. Maar ze konden die minimale setup bouwen omdat ze in het verleden een hele grote studio hadden en ongeveer elke synth in hun bezit hebben gehad. Daarom weten ze precies wat ze wel en wat ze niet nodig hebben.

Volgens mij bedoel jij Afrojack! :D

Ik heb werkelijk waar geen idee wat voor studio afrojack heeft... Ik weet wel dat Mike Oldfield tegenwoordig veel dingen doet met Fruity Loops. Wat een schande he?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back