Mijn studio annex crib XVII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Na een tijdje bezig te zijn geweest met andere dingen ben ik weer begonnen met muziek maken. Uiteraard eerst wat dingen bij elkaar verzameld en zie hier het resultaat.

Attachments

• Studio_Banana.JPG
    Studio_Banana.JPG
    114,7 KB · Bekeken: 87
Bedankt voor de comments. Het is bewust een beetje compact gehouden, maar eigenlijk is dit wel alles was ik nodig heb. Alleen een nieuwe mixer zou welkom zijn, maar ik heb helaas niet meer ruimte, dus nog maar even wachten.

Ik zal binnenkort weer eens een foto nemen van de WAH studio, want met de appraraten die binnengekomen zijn is er het nodige veranderd. Eerste even alles aansluiten.

Phochos

Ik zal binnenkort weer eens een foto nemen van de WAH studio, want met de appraraten die binnengekomen zijn is er het nodige veranderd. Eerste even alles aansluiten.

Phochos

Ik zou eerst even foto's maken, want voordat je het weet zijn de spullen weer verkocht of omgeruild.
(denk aan onze weddenschap he;))

Ik zou eerst even foto's maken, want voordat je het weet zijn de spullen weer verkocht of omgeruild.
(denk aan onze weddenschap he;))

Zoals beloofd verkoop ik niets meer. Dan verkoop ik wel een nier of zoiets:dubbel::dubbel::dubbel::dubbel:

Okay, here are the pictures from the WAH Studio.

Attachments

• DSC01082.jpg
    DSC01082.jpg
    86,2 KB · Bekeken: 87
  • DSC01083.jpg
    DSC01083.jpg
    85,2 KB · Bekeken: 86
  • DSC01085.jpg
    DSC01085.jpg
    79 KB · Bekeken: 88
  • DSC01086.jpg
    DSC01086.jpg
    78,4 KB · Bekeken: 89
Blijft een leuk hokkie Phochos, maar heb je nooit de behoefte om je keyboards te ruilen voor synths om meer zelf te kunnen tweaken?

Blijft een leuk hokkie Phochos, maar heb je nooit de behoefte om je keyboards te ruilen voor synths om meer zelf te kunnen tweaken?

Ik heb nu een aantal bakkies waarme ik kan tweaken:

Korg MonoTron Delay en Duo, Dave Smith Mopho, Korg Micro X. En misschien komt er ook nog een Korg Microkorg bij.

Phochos

Dat is ook weer zo, qua muziek maken kun je dat iig prima met wat je hebt:okdan:

Overigens gaat de Mopho aan de Yamaha PSR36, voor de Kawai MS710 komt de Boss DS330 nog binnen, die gaat daar dan aan. Verder heeft de Yamaha PSS570 natuurlijk de digitale synth aan boord waarmee je ook hele mooie geluiden kunt maken en heeft de Yamaha HE8 een cartridge met 128 FM geluiden en zijn de strijkers werkelijk heel goed te noemen en ook de piano.

Dus veel keyboardgeluiden zullen niet gebruikt worden.

Phochos

Die Micro X van Korg is volgens mij ook wel een fijn bakkie (in ieder geval qua geluiden), toch? :)

Die Micro X van Korg is volgens mij ook wel een fijn bakkie (in ieder geval qua geluiden), toch? :)

Zekers, zitten geluiden in afkomstig van de Korg Triton. Waanzinnige geluiden, ga daar zeker veel van gebruik maken voor het nieuwe album, ook de DSI Mopho, heel erg vet.

Phochos

Jij hebt best veel hardware voor iemand die definitief op software is overgestapt.

Is ook meer verzamelen van leuke spullen, zodat ik ze af en toe kan gebruiken.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back