jwhagenbeek
Ouwe rot
hoe bevalt die dark star? heb altijd t idee dat t een beetje een gammel speeltje is. de sampler van redsound vond ik dan weer wel erg leuk. heb hier ook zo'n mutieffect maar das meer voor de experimentele dj dan voor producties
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik zal binnenkort weer eens een foto nemen van de WAH studio, want met de appraraten die binnengekomen zijn is er het nodige veranderd. Eerste even alles aansluiten.
Phochos
)Ik zou eerst even foto's maken, want voordat je het weet zijn de spullen weer verkocht of omgeruild.
(denk aan onze weddenschap he)

Ik zou eerst even foto's maken, want voordat je het weet zijn de spullen weer verkocht of omgeruild.
(denk aan onze weddenschap he)

Blijft een leuk hokkie Phochos, maar heb je nooit de behoefte om je keyboards te ruilen voor synths om meer zelf te kunnen tweaken?
Die Micro X van Korg is volgens mij ook wel een fijn bakkie (in ieder geval qua geluiden), toch?![]()
Jij hebt best veel hardware voor iemand die definitief op software is overgestapt.