Mijn studio annex crib XVII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Wat staat er tussen je laptop en tone-generator ome Phooch???
Dat beige gekleurde halve ei om het zo maar even te noemen. :)

Is gewoon een half Paas-ei denk ik? :D

Even een plaatje van wat dichterbij gemaakt van de Hydas MEC5003 effector.

Attachments

• DSC00656.jpg
    DSC00656.jpg
    40,6 KB · Bekeken: 80
Hahaha, lache dingetje zeg! :okdan:

Lijkt wel 'n babyfoon :D

Vuile MF slet ;-P

Wa is da ding bovenin toch? Ziet er uit alsof ik het ook wil hebben.

@ VCOVCA
Yea.., Phaser gisteren binnengekregen.., maakt t rackje compleet. Nu nog maar een rackje maken met CP251, freqbox
Je bedoeld denk ik de Studio Electronics SE-1? Google em maar is ;) Of doe maar niet.. Gaat je geld kosten :p

@ Pietje
SE-1 is inderdaad zeer dik, nog niet zo lang in huis. Ga ik me nog kostelijk mee vermaken.
Modulatie gaat echt diep..

Oeh dik... ik kom wel eens spelen goed? Hou ik de centjes die ik toch niet heb in de zak :D

P1010040-1.jpg

ben weer een klein stapje verder de rommel aan t aansluiten

leuk set rommel paia ..beetje tevreden erover vint nog steeds een weird kinda set o ..pre patch modules ,..wel leuk;-]

Dagje jammen met maat:

leuke jamman gear was die gele voor eenun ..;-]

lekkere compressor volgens mij rechtboven drawmer?

gein terrein;-]
:okdan:

Studio aangepast, X-Patch & small Phatty + nieuw 19"cabinet nieuwe foto's:

raphie hoe bevalt die dawcontroller van steinberg? ik ben al dagen alle specs/reviews van alle controllers aan het lezen (dus ook van deze), maar op zich zegt dat vaak niet zoveel
ik twijfel tussen die van jou of een mackie control (of eventueel een mc mix, maar die draait niet op windows xp dacht ik ,wel op windows 7)

zijn nog heleboel nadere controllers, maar denk dat ik tussen deze ga kiezen

die eq-sectie die erop zit bv, ik veronderstel dat je die toch niet gebruikt wegens gebruik van andere eq's dan de ingebouwde van steinberg?
het is me ook niet zo duidelijk wat deze meer heeft dan pakweg de faderport van presonus, die een stuk gunstiger geprijsd is

ik heb m'n Mackie control + extender er voor verkocht, hij bevalt mij perfect.

ok, interessant tot zo ver;

Maar kan je kort samenvatten wat hij zoal kan?
(uiteraard die fader, tracks muten unmuten, armen etc, etc,..) maar kan je bv ook gemakkelijk je inserts openen of je send volume bepalen ofzo? of wat kan je nog zo doen?

plugins kan je er waarschijnlijk niet mee editten, heb daar nog altijd niets geschikt voor gevonden (automap is een goed concept, maar werkte niet voor mij) je kan ook zelf templates voor bv een bcr2000 maar dat schiet ook niet op

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back