Mijn studio annex crib XVII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
die ai-knop lijkt me nog het interessantste?
wat is er precies handiger aan dan aan de mackie, raphie?

de AI knop, locked op plugin functies als je eroverheen glijdt, i.d.d. erg handig
ik merkte dat met de Mackies ik te veel aan het kijken was welke fader nu waar gemapped was en ik gebruikte de multifunctieknoppen er boven ook niet, net als bij automap te complex om te leren welke functie nu voor iedere plug precies waar zit. de CC121 is qua ergonomie perfect en heeft net de functies die wel handig zijn en "Volgt" de muis

De beste DAW controller wordt in de toekomst vast en zeker de Apple iPad.
Voorlopig gebruik ik ook de CC121.

ja ipad zal in de toekomst ook wel wat doen, een soort goedkope maar handigere versie van mc control of lemur zeg maar :)

ah dus geen mackie control... hij zag er me nochtans eenvoudiger uit dan automap, maar na je stelling begin ik daar ook aan te twijfelen. eventueel die steinberg, maar vind hem aan de dure kant

Ik heb de mijne tweedhands gekocht in perfecte staat met originele doos voor 225 euro. Dat is hij zeker waard.
De nieuwprijs is inderdaad aan de hoge kant. Alhoewel het toestel op zich heel degelijk afgewerkt is met kwaliteitsmateriaal. Geen goedkoop plastic toestanden. Ook de fader en knoppen voelen zeer goed aan.

Crib 3.0

Crib 3.0

Nieuw huis, hoop andere gear. Heb de muren zwart geschilderd, de vloer bordeaux rood - erg blij mee!

Attachments

• crib 3.0.JPG
    crib 3.0.JPG
    99,7 KB · Bekeken: 74
Ziet er inderdaad mooi uit.

Nieuw huis, hoop andere gear. Heb de muren zwart geschilderd, de vloer bordeaux rood - erg blij mee!

Das nice..

Maaruuuuuh, ben je niet bang dat je depri word van die zwarte muren?
M'n neefje heeft eens wat gothic mensen in huis gehad, die hadden ALLES zwart, maar die wilde ook steeds dood. Op 'n dag hebben we die mensen maar eens vertelt hoe het zit met duisternis enzo... met name da da nie zo goed voor je humeur kan zijn. Mensen 40 lagen latex kado gegeven en 2 kaartjes voor Sensation White, en ineens was alles beter..

Kweenie...

Of maak je hele donkere electro toevallig?

Haha, vcovca, als dat bekeringsverhaal echt gebeurd is, vindt ik het een prachtverhaal

Heb er lang over nagedacht of ik wel voor zwart zou gaan, vind het helemaal niet deprimerend werken. Beetje geïnspireerd door o.a. de theaterfabriek. Het effect wat zo'n zwarte kamer op mensen die op bezoek komen heeft is ook wel leuk. Die weten niet helemaal wat ze moeten zeggen "oh, eh... appart"
En nee, ik maak geen gothic of hele donkere electro en ben ook niet depresief. Wel net vader geworden en misschien door vermoeidheid een beetje ontoerekeningsvatbaar ;).

Wel net vader geworden en misschien door vermoeidheid een beetje ontoerekeningsvatbaar ;).

Ow daar kan ik over mee praten... 2 keer zelfs :D

Ach, voorlopig weinig muziek maken, veel papa zijn.

Same here, gear-verzamelwoede ofwel GAS en papa zijn is tezamen al een full-time baan. Dan nog je echte baan en je komt eigenlijk iedere dag en halve te kort :D

Erg herkenbaar....haha. Nachtjes laat in de "studio" zijn er niet meer echt bij...dat merk je dan zo de volgende ochtend...Ziet er wel mooi uit pt! Misschien nog een Nord (Lead 3?) er bij voor de kleur ;-)

Mijn ruimte dan maar:

81054159.jpg

81054157.jpg

81054162.jpg

Nano Patch
Emu xboard 49
Dynaudio bm6a mk2s

PC:
Chenbro casing
Alphacool waterkoeling, 2x 120x120 fans
Chenbro raidcontroller, met koeling voor de disks
Asus bordje
Amd p2 x6
GF 9600GT (Fans bijna uit, dual monitor)
M-audio Audiophile 24/96

wanne rotzooi jonguh :peukie: wat mojje met al die kiebords?

Nou... praatjes vullen geen draadjes :D

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

De DX200 en de Siel DK70 ontbreken nog... en jawel, hij is weer computer loos!

F*CK MIDI!!!!!!!!!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back