Mijn studio annex crib XVII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Leuke studio.
Het schilderijtje op foto 1 valt me in positieve zin op :), mooi.
Op foto drie zie ik een leuke Hofner gitaar!
Ook leuk.
Ik heb er ook zoeentje met drie elementen, maar helaas gewoon sunburst ipv een fancy kleurtje zoals die van jou.

Misschien heeft die vriend van je hier iets aan:

De elementen van Hofner zijn gewikkeld met geïsoleerd draad.
Draad wat Hofner regelmatig gebruikte voor zijn elementen heeft isolatie wat in de loop der jaren vergaat.
Dit betekent dat de elementen langzaam hun power verliezen.
Ik weet niet of alle elementen van Hofner last hebben van dit euvel, ik denk het niet.
Maar als die vriend van je dit verhaal herkent, dan kan hij zijn elementen opnieuw laten wikkelen.
Dit kost rond de 50,- per element.
Als hij het verhaal niet herkent, dan zal er niks aan de hand zijn.

Ik heb mijn eigen gitaar helaas moeten laten herwikkelen want het was een slappe hap.
Nu is het een ding met kracht en ben ik erg happy met deze Hofner.

Waar ben jij dan?

:koffie:

Huh, Raphie en Behringers?

**knijp in handen, voel wat, ben dus wakker; dit moet wel een hele zware trip zijn waar ik nu in zit! **
PA setup voor full range club impact :D 2x 18" 2x 15" en 6Kw weet je i.g.g. zeker hoe die kick in de club binnenkomt :engel:

ach anders staan ze 's winters in de opslag, vind het echter wel handig om te kunnen switchen tussen 5" 8" en 15/18" combo, het A/B/Cen met mixen is echt een eyeopener, iedere keer net alsof je je oren reset, een goede mix klinkt op alle 3 goed, en als dat nog niet het geval is, kan je de pijnpunten feilloos bloot leggen.

mijlpaal !
raphie perficiat ( ook al zit je inmiddels op de +1, maar alsnog )
Mechelse%20Mijlpaal-400x594.jpg

Hoe ver ben ik???

Oooooh... nog lang nie. Maaruuuuuh, werken in 'n club/poppodium heeft van die voordelen. Ik hoef geen PA op m'n zolder neer te zetten :D

Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back