Mijn studio annex crib XVII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Phochos, wanneer verkoop je alles weer? ;-) Leuk spul!!

Laat ik nu maar eerst een aan de slag gaan met de spullen om een aantal nieuwe producties af te kunnen leveren. Wellicht dat sommige stukken in de loop van 2012 weer op maxi-single uitkomen of misschien zelfs op een echt cd (wellicht bij Ron Boots' Groove Unlimited).

Phochos

laat ik ook maar weer eens een update doen.
dit is dan wel niet mn studio-gedeelte maar een testopstelling van een deel voor onze volgende liveset :P
upgradeliveset.jpg

Doepfer in een koffertje en een 505 met houten zijkantjes.

Ik zou kunnen zeggen dat dit extreem "wel willen maar niet kunnen is", maar als ik eerlijk ben ziet het er gewoon heel erg leuk uit!!

wel willen maar niet kunnen... leg eens uit?

Je zou kunnen stellen dat je met "goedkoop spul" probeert een synthi en een vintage topmodel drumdoos na te apen. Maar dat zou een flauwe ingesteldheid zijn. Ik zie het als iemand die op creatieve manier zijn apparaten een mooie en persoonlijke look geeft. Vooral ook omdat je ze met dit uiterlijk een bepaalde sfeer meegeeft, zonder dat je daarbij 100% een specifiek apparaat wil na-apen dat ze niet zijn. I like. :)

haha ja hobby-en he. en idd ik hou van vintage gear maar ik wil het liefst alles een eigen touch geven. staan nog veel kastjes in de planning om een touch te krijgen, niet om een apparaat na te doen maar als dingen toch een aanpassing in de behuizing nodig hebben dan doe ik het wel op een manier zoals ik vind dat ze er uit moeten zien! als ik een cheapo buizenpreamp/di zou willen rehousen dan zou ik wel de buis willen zien bijvoorbeeld... dan gaat daar een mooi glaasje of chromen buisjes overheen. niet om m duurder te laten lijken maar omdat iek dat mooi vind. Een doepfer in een koffer was ook een praktische oplossing. hij moet mee op het podium maar we hebben weinig ruimte en ik vond t een leuk idee om mn doepfer in iets te bouwen waar je t niet direct in verwacht. Mn MS20 filterclone komt bijvoorbeeld in een hardhouten pickwick doos.

nou,ik vind dat die koffer effectief een meerwaarde geeft aan die doepfer.

nice hoor.

laat ik ook maar weer eens een update doen.
dit is dan wel niet mn studio-gedeelte maar een testopstelling van een deel voor onze volgende liveset :P
upgradeliveset.jpg

Ik vind dit er heel goed uitzien. Nice one!

Wat zien we: Mono Evolver Keyboard, Maschine, Vermona DRM1 mkIII, Steinberg UR824, Adam A7X.
Wat zien we niet: Komplete 8 Ultimate, Cubase 6, U-he Ace, Fabfilter bundel, Soundtoys bundel.
:P

(morgen vrij, dus even het boekenplankje boven de Adam verplaatsen :D )

Netjes hoor.. misschien een idee om de monitoren iets hoger op een monitoren stand te zetten? Scheelt ook vibratie op je bureau.

Mijn studio annoex 28 novvember 2011:

Attachments

• DSC00799.jpg
    DSC00799.jpg
    77,5 KB · Bekeken: 73
  • DSC00800.jpg
    DSC00800.jpg
    72,3 KB · Bekeken: 69
  • DSC00801.jpg
    DSC00801.jpg
    70,2 KB · Bekeken: 67
  • DSC00802.jpg
    DSC00802.jpg
    81,6 KB · Bekeken: 72
Ben erg benieuwd naar het eindresultaat! Is-ie al af?
Ik houd wel van die zelfbouw projecten.

Zaterdag is ie af! :peukie:

Hey Phochos,

Ik kreeg vandaag deze folder in de brievenbus.
Misschien iets voor jou?

Attachments

• Casio.jpg
    Casio.jpg
    38,7 KB · Bekeken: 72
Waarschijnlijk is die Casio (keyboard) voor 80€ een honderdmaal betere aankoop dan die Realistic/Bontempi/... die nog net wat goedkoper zijn. Met die Casio kan je nog muziek maken.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back