Mijn studio annex crib XVII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
reet-veo28112011.jpg

:-D

Wie is dit?

Update: Ah gevonden: Jack Joseph Puig

http://www.soundonsound.com/sos/nov07/articles/insidetrack_1107.htm

Waarschijnlijk is die Casio (keyboard) voor 80€ een honderdmaal betere aankoop dan die Realistic/Bontempi/... die nog net wat goedkoper zijn. Met die Casio kan je nog muziek maken.

Klopt, volgens mij is dit de Casio CTK1100, is een aardig keyboard met in ieder geval 400 geluiden en 110 ritmes. En natuurlijk een vijf octaafs klavier met aanslag.

Phochos

P.S. Nee, ik zoek nog een masterkeyboard voor een van de modules en dan laat ik het voorlopig bij wat ik heb, kan ik vanaf januari aan mijn nieuwe project gaan werken (december is loeidruk zowel op werk als thuis, dus weinig tijd om achter de toetsen te gaan zitten - doe nog wel een aantal dingen met Magix).

Hier mijn nieuwe mengert. Tascam M-30
Oei, wat ben ik er blij mee. Wat een mooi geluid zit er ook in :{
zelf het voedingsbord vervangen en gecalibreert en nu is die werkelijk weer als nieuw,
Cosmetisch: geen krasje op te bespeuren. Toch knap na een dikke 25jaar.
Zelfs de bodemplaat is krasvrij 8D

attachment.php

Attachments

• Screen shot 2011-11-29 at 10.54.03.png
    Screen shot 2011-11-29 at 10.54.03.png
    567,9 KB · Bekeken: 68
Laatst gewijzigd:
Het voeding/pre-amp bord liet geen +15v meer door. Ik had nog een 2de bord wat dat wel deed en heb dat dus vervangen.
Was nog best een klus aangezien die M30 echt tot ze nek vol zit met electronica.

Erg mooi RSB :okdan: Vind het echt te gek dit soort spullen, vooral natuurlijk als het in zo'n goede staat verkeert.

Studer... leuk als pensioen :D

Mijn 'tijdelijke studio' voor wanneer ik op kot (=studentenkamer :)) zit in Gent. Meer dan dit heb ik niet nodig (behalve misschien een degelijk fototoestel ...) De modular is ingebouwd in een flightcase zodat hij eenvoudig te transporteren is. Tijdens het gebruik staat hij op gitaarstaander zodat hij een beetje gekanteld is, wat ik aangenaam vind om te patchen.

attachment.php

attachment.php

Attachments

• 111202-150155.jpg
    111202-150155.jpg
    63,1 KB · Bekeken: 66
  • 111202-150419.jpg
    111202-150419.jpg
    78 KB · Bekeken: 66
Vandaag wat aan het verhuizen geweest, en een boel nieuwe spulletjes, dus laat ik ook maar eens posten.
Achter me staan nog een Juno 60 en 106, Nordlead 1, Moog LP, SH101 en DX7. Zodra dat hoekje toonbaar is maak ik er wel eens een foto van :)

Attachments

• foto.jpg
    foto.jpg
    72,2 KB · Bekeken: 70
laat eens horen die generator?

Hier een stukje van de generator, nummer Thereminus.

Phochos

Attachments

• Thereminus.mp3
    923,3 KB · Bekeken: 79
is dat helemaal droog zonder multitrack of een ander apparaat??

Inderdaad gemultitracked.

Mijn 'tijdelijke studio' voor wanneer ik op kot (=studentenkamer :)) zit in Gent. Meer dan dit heb ik niet nodig (behalve misschien een degelijk fototoestel ...) De modular is ingebouwd in een flightcase zodat hij eenvoudig te transporteren is. Tijdens het gebruik staat hij op gitaarstaander zodat hij een beetje gekanteld is, wat ik aangenaam vind om te patchen.

Een student met een Serge! Het komt nog wel goed met de wereld! :okdan:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back