Mijn studio annex crib XVII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Een student met een Serge! Het komt nog wel goed met de wereld! :okdan:
Dit is 'maar' zelfbouw, een 3-panel Serge ligt een redelijk eind buiten het budget. Voor het geld dat ik hierin gestoken heb zou ik ongeveer een M-Panel kunnen kopen, de keuze is snel gemaakt :) De werkuren zijn dan niet meegerekend, maar het bouwen op zich is natuurlijk ook een leuke/leerzame bezigheid.

Mijn hok.

Attachments

• IMAG0987.jpg
    IMAG0987.jpg
    42,1 KB · Bekeken: 70
En het hardware hoekje.

Attachments

• IMAG0996.jpg
    IMAG0996.jpg
    64,6 KB · Bekeken: 66
wat is dat voor apparaat met dan kleine schermpje op je bureau op foto 2? Herken het totaal niet.

Dat is een Nagra VI, idd een field recorder, met goede pre amps en AD conversie. Daar gebruik ik hem in de studio ook voor.

Uuuuh.. Raphie:

Not Found

The requested URL /fotoalbum/ was not found on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

Apache/2.0.64 (Unix) mod_ssl/2.0.64 OpenSSL/1.0.0-fips mod_auth_passthrough/2.1 mod_bwlimited/1.4 FrontPage/5.0.2.2635 PHP/5.3.6 Server at www.dropboxmastering.com Port 80

Zo, ik heb ook maar weer ff foto's gemaakt. Nadat ik van forumlid Ethereal zijn meubel had overgenomen (paste ook maar net in de auto :P ) heb ik m'n Ikea burea is stukken gezaagd aangezien deze al begon door te zakken (keyboardbak eraan vind ie niet fijn :D ).

SSL12388.jpg SSL12389.jpgSSL12390.jpg

andere foto server geinstalleerd kijk op www.dropboxmastering.com en click de thumbnail aan de rechterkant

Uuuuh.. Raphie:

Not Found

The requested URL /fotoalbum/ was not found on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

Apache/2.0.64 (Unix) mod_ssl/2.0.64 OpenSSL/1.0.0-fips mod_auth_passthrough/2.1 mod_bwlimited/1.4 FrontPage/5.0.2.2635 PHP/5.3.6 Server at www.dropboxmastering.com Port 80

Mooie foto's RSB :okdan:

(ook wel mooi spul trouwens.. :D )

Op 'n dag, ruim ik op en ziet alles er netjes uit..... drie dagen :D

Hahaha, herkenbaar.. vervang alleen "opruimen" door "aansluiten",,.. :(

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back