Mijn studio annex crib XVII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Jaja, pics or it didn't happen. Voor hetzelfde geld wordt dat klavier omhoog gehouden door een oude schoendoos of een uplifting trance anthem. ;)

Mooie collectie apparatuur daar!

jajajajaja. :P

attachment.php

Attachments

• RSB100m2.jpg
    RSB100m2.jpg
    109,1 KB · Bekeken: 72
Bijna klaar! Moet enkel nog het voetstuk spuiten, en dan is het ruimteschip af :peukie:

mooi hoor, wat is het idee van dat smalle stukje aan de linkerkant?

mooi hoor, wat is het idee van dat smalle stukje aan de linkerkant?

Thnx! Puur en alleen voor mn monitor erop te zetten. Was eerst van plan er een mixer in te zetten, maar die heb ik verkocht. En dat was mooier als het bureau wat langer was, dan dat ik meteen zou afkappen. Hij was dus in feite op maat gemaakt ervoor, maar ik ga itb mixen waarschijnlijk, heb ik gelijk de plank verlaagd om er een monitorscherm op te zetten. Ik had er eigenlijk wel een rekje van kunnen maken ofzo, maarja. Is idd verloren ruimte. Waar de mixer stond kan ik gewoon mn midi keyboard erop gooien, muis enzo. Al mn outboard rechts, zal wel ongeveer genoeg rackspace zijn. :)

Waarom toch altijd zwart...

njaa, wil ook wat plaats hebben in de studio liefst, plus ik ga nooit zo veel outboard hebben, niet met de kutjob dat ik nu heb.. oproepbasis

en vcovca, luipaardprintje wrm nie!? Kon er ook op maat gezaagde houten zijpanelen tegen gooien, maar dat zou me 85 euro kosten, no thanks. Plus dat zou me te rustiek worden, zeker als er vintage EQ's komen te zitten.

njaa, wil ook wat plaats hebben in de studio liefst, plus ik ga nooit zo veel outboard hebben, niet met de kutjob dat ik nu heb.. oproepbasis

en vcovca, luipaardprintje wrm nie!? Kon er ook op maat gezaagde houten zijpanelen tegen gooien, maar dat zou me 85 euro kosten, no thanks. Plus dat zou me te rustiek worden, zeker als er vintage EQ's komen te zitten.

wel donders netjes gemaakt! :okdan:

bedankt man. Is ook niet geverfd. Had gewoon enkele polypropyleen platen besteld, versneden en erover geplakt met dubbelzijdige plakband. Blijft wel verbazend goed zitten. Een lak erover was gewoon.. nee dat trok nergens op. Is best wel krasvrij ook, plus krassen vervagen over tijd met deze plastic. Ik raad absoluut geen PVC aan. PP kan ook heel goed tegen chemische stoffen. Waaronder poetsproduct. En begin dat spul niet te lijmen of verven, niks houdt erop.

Dat wel ja, m'n schermen zelf kunnen niet verder zakken, dus ga kijken voor een zwenkarm. Heb namelijk nog wel ruimte tussen onderkant monitor en meubel.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back