Mijn studio annex crib XVII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik zou willen dat er een vrouw rondliep in mijn huis die de boel een beetje smaakvoller zou inrichten. Die rieten lamp is dus echt wel relaxed :okdan: Waar komt die vandaan?

Uit de weggeefwinkel. En de kopiestoel van de grofvuil :) ja die krk zijn idd lelijk. Ben nog bezig om er een koppie voor te verzinnen. En de glazen platen kunnen uit de kast dus de moogs zijn beter bruikbaar dan bij feedback :p. Eigenlijk perfect bruikbaar!

Geweldig, het modereerd zichzelf... :D

ziet er uit als een heerlijke setup moogiehond!

Al heb ik veel moeite gedaan om te zorgen dat niemand last van me heeft door een geluidsdichte studio te bouwen, maar jij gaat in de woonkamer zitten?

Ik kan me zo voorstellen dat je wederhelft je op een geven moment wel zat is?
Tenzij jullie samen muziek maken natuurlijk! ;)

Stereo???

Tjah, sommige dingen lijken dat uit te spuwen. Dat trosje MF's van je doen daar niet aan :halleluja

Ik had de laatste meeting m'n SH101 met CV en GATE aan de MuRF en de delay gehangen met ook zo'n Lexicon erachter. Uren luisterplezier!

ff 2 nieuwe pics van de huidige setup:

Nieuw zijn o.a. de JOMOXs, de ORAM 8T en de SVS Subwoofer :D

ziet er uit als een heerlijke setup moogiehond!

Al heb ik veel moeite gedaan om te zorgen dat niemand last van me heeft door een geluidsdichte studio te bouwen, maar jij gaat in de woonkamer zitten?

Ik kan me zo voorstellen dat je wederhelft je op een geven moment wel zat is?
Tenzij jullie samen muziek maken natuurlijk! ;)

we maken inderdaad samen muziek :) en zo mooi dat niemand daar last van heeft :D

ff 2 nieuwe pics van de huidige setup:

Nieuw zijn o.a. de JOMOXs, de ORAM 8T en de SVS Subwoofer :D

...Behringer afplakken. Valt 'n beetje buiten de boot bij de rest van het studiootje 8)

Mijn nieuwe mengpaneel is gisteren binnengekomen, nog niet aangesloten.

Phochos

Attachments

• DSC01140.jpg
    DSC01140.jpg
    110,6 KB · Bekeken: 87
dat kan ook maar weer één iemand opvallen he haha :P
Busted, haha :engel: Het viel me eigenlijk op door die abrupte scene-overgang na die camera pan. Misschien dat je nog de laatste 2 seconde daarvan een langzame fade-out van het beeld kunt doen, dan valt het niet zo op...

.......Ooooooooooooh eneeeh... Leuke spulletjes trouwens :okdan:

Ben je een vrouw, een man type zou echt echt niet een opmerking als deze maken.

is het djraza

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back