ik dacht even al dat je hem bij ""te koop" had neergezet
Zijn op zich wel leuke dingetjes die behringer mixers.
Nee, dat is mijn andere mixer.
Phochos

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ik dacht even al dat je hem bij ""te koop" had neergezet
Zijn op zich wel leuke dingetjes die behringer mixers.

Mooie VU-meter in die GSSL!![]()
. Een overlay voor de frontplaat staat inderdaad nog wel op de planning, al heb ik nog geen idee waar/hoe. Kon het bij Schaeffer wel laten graveren en inkleuren, maar dan zou het een beetje duur worden allemaal..Zo, nu m'n Oakley modular en GSSL compressor grotendeels af zijn heb ik ook maar weer eens een paar sfeerplaatjes gemaakt
De volgende stap is het bereiken van een betere akoestiek.. Het plaatsen van monitors in de hoek van je kamer is natuurlijk verre van ideaal, maar is hier in m'n slaapkamertje helaas de enige optie.
De behuizing is voor 20units (zo'n 90cm uit m'n hoofd) gemaakt, daarvan zijn er nu 13 in gebruik![]()
VU meter heb ik uit de VS laten komen (Ebay), kostte nog geen 20 euro inclusief verzending (te bedenken dat die Sifam meters 120 euro kosten..) Is een Westinghouse meter uit 1944 (zelf met ledjes gemodificeerd) Had me verkeken op de diameter inderdaad, dus het past echt nét. Een overlay voor de frontplaat staat inderdaad nog wel op de planning, al heb ik nog geen idee waar/hoe. Kon het bij Schaeffer wel laten graveren en inkleuren, maar dan zou het een beetje duur worden allemaal..

kheb iets nieuws![]()
![]()
Heeeujjj, RSB aan de eurocrack!!

Pas maar op, voor je 't weet zit je met zoiets![]()
Pas maar op, voor je 't weet zit je met zoiets![]()
Mooi dat oranje!![]()