Mijn studio annex crib XVII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ik dacht even al dat je hem bij ""te koop" had neergezet :P
Zijn op zich wel leuke dingetjes die behringer mixers.

Nee, dat is mijn andere mixer.

Phochos:D

Zo, nu m'n Oakley modular en GSSL compressor grotendeels af zijn heb ik ook maar weer eens een paar sfeerplaatjes gemaakt :)

De volgende stap is het bereiken van een betere akoestiek.. Het plaatsen van monitors in de hoek van je kamer is natuurlijk verre van ideaal, maar is hier in m'n slaapkamertje helaas de enige optie.

Attachments

• Studiooverview.jpg
    Studiooverview.jpg
    60,5 KB · Bekeken: 83
  • ModularPolysix.jpg
    ModularPolysix.jpg
    75,5 KB · Bekeken: 87
  • GSSL.jpg
    GSSL.jpg
    25,9 KB · Bekeken: 92
  • FXrack.jpg
    FXrack.jpg
    70,4 KB · Bekeken: 79
VU meter heb ik uit de VS laten komen (Ebay), kostte nog geen 20 euro inclusief verzending (te bedenken dat die Sifam meters 120 euro kosten..) Is een Westinghouse meter uit 1944 (zelf met ledjes gemodificeerd) Had me verkeken op de diameter inderdaad, dus het past echt nét :P. Een overlay voor de frontplaat staat inderdaad nog wel op de planning, al heb ik nog geen idee waar/hoe. Kon het bij Schaeffer wel laten graveren en inkleuren, maar dan zou het een beetje duur worden allemaal..

Laatst gewijzigd:
Zo, nu m'n Oakley modular en GSSL compressor grotendeels af zijn heb ik ook maar weer eens een paar sfeerplaatjes gemaakt :)

De volgende stap is het bereiken van een betere akoestiek.. Het plaatsen van monitors in de hoek van je kamer is natuurlijk verre van ideaal, maar is hier in m'n slaapkamertje helaas de enige optie.

Best wel gaaf hoe die modular daar hangt! Hoe breed is 'ie in totaal?

De behuizing is voor 20units (zo'n 90cm uit m'n hoofd) gemaakt, daarvan zijn er nu 13 in gebruik ;)

Attachments

• modular.jpg
    modular.jpg
    50,6 KB · Bekeken: 83
De behuizing is voor 20units (zo'n 90cm uit m'n hoofd) gemaakt, daarvan zijn er nu 13 in gebruik ;)

Mooi dat oranje! :okdan:

VU meter heb ik uit de VS laten komen (Ebay), kostte nog geen 20 euro inclusief verzending (te bedenken dat die Sifam meters 120 euro kosten..) Is een Westinghouse meter uit 1944 (zelf met ledjes gemodificeerd) Had me verkeken op de diameter inderdaad, dus het past echt nét :P. Een overlay voor de frontplaat staat inderdaad nog wel op de planning, al heb ik nog geen idee waar/hoe. Kon het bij Schaeffer wel laten graveren en inkleuren, maar dan zou het een beetje duur worden allemaal..

Misschien kan je goed zaken doen met: http://www.frontplaten.net/
Daar kan je volgens mij stickers/overlays laten maken voor je GSSL die niet te duur zijn.

Hier een plaatje uit eigen doos. Het is een Thordarson microfoon preamp uit de jaren 40.
En let op de VU meter...dat is dezelfde als op jouw GSSL ;)

Attachments

• Thordarson-preamp.jpg
    Thordarson-preamp.jpg
    36,7 KB · Bekeken: 83
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back