• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland JX-3P

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

RezonatoR

Ik hang wat rond..
Te koop Roland JX-3P € 225,-, alleen afhalen in Leeuwarden of Dokkum.

In goede technische en optische staat. er zitten wel een paar krasjes op de behuizing maar de bovenplaat is nog gewoon mooi voor zo'n oude synth.

Ik heb de resonantie tot zelf oscilatie opgevoerd volgens een mod op internet. Ik kan dit voor de aankoop voor je terugzetten indien gewenst. Hij is wel wat aggresiever zo.

Dit is echt een hele brute analoge synth met 2 x OSC, 2x ENV, ENV en LFO modulatie op de OSC's, filter en AMP. Dikke chorus en Stepsequencer metsync kan lopen met je drummachine dmv trigger-ingang voor sequencer steps. ()rimshot o.i.d. laat dan elke x de SEQ een stap verder gaan. Verder via midi aan te sturen geen Sysex in deze synth althans niet dit serienummer...

Ik moet hem met pijn in het hart wegdoen omdat ik de studio moet verhuizen en tijdelijk spullen moet opslaan. Heen en weer slepen met 25 jaar oude synths is geen goed plan. Vandaar dat ik voor nu ff afstand doe van deze prachtige synth.

;{

Reageren kan via telefoon: 06-12 85 52 71, of e-mail:klaaspeter@gmail.com. PB kan ook, duurt vaak iets langer.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back