markkessels
Nieuwkomer
Hallo allemaal,
Ik ben Mark, nieuw op het forum!
Ik ben eigenlijk gitarist, maar omdat ik onlangs problemen heb met mijn Audio Interface ben ik door een vriend hier heen gestuurd.
Ik heb een Focusrite Saffire PRO 24.
Als ik afspeel uit mijn DaW (Cubase 5) of via Windows Media Player krijg ik een volume drop en ontzettend veel vervorming.
Ik heb al contact gehad met Focusrite en vanalles geprobeerd wat hun zeiden en wat ik op het internet gevonden had.
Long story short:
Ik heb een betere FireWire kaart in mijn PC nodig.
Focusrite raad Texas Instruments of VIA chipsets aan. Ik wil voor Texas Instruments gaan, omdat ik overal op het internet lees dat die het beste zijn.
Dit zijn mijn computer specificaties:
Windows 7 x32
AMD athlon II X4 620: Quad core processor; 2.6 GHz, 2MB L2 cache
ATI Radeon HD5670 grafix card: 512 MB GDDR5 memory; DirectX11 support
IEEE1394 FireWire: the 400 plug, updated all the drivers
1 TB hard disc memory
4 GB DDR3 SDRAM
That's it.
Kan iemand mij een bepaalde FireWire kaard aanbieden? Het liefste zo goedkoop mogelijk natuurlijk, geld groeit niet op mijn rug xD.
Groetjes!
Mark
Ik ben Mark, nieuw op het forum!
Ik ben eigenlijk gitarist, maar omdat ik onlangs problemen heb met mijn Audio Interface ben ik door een vriend hier heen gestuurd.
Ik heb een Focusrite Saffire PRO 24.
Als ik afspeel uit mijn DaW (Cubase 5) of via Windows Media Player krijg ik een volume drop en ontzettend veel vervorming.
Ik heb al contact gehad met Focusrite en vanalles geprobeerd wat hun zeiden en wat ik op het internet gevonden had.
Long story short:
Ik heb een betere FireWire kaart in mijn PC nodig.
Focusrite raad Texas Instruments of VIA chipsets aan. Ik wil voor Texas Instruments gaan, omdat ik overal op het internet lees dat die het beste zijn.
Dit zijn mijn computer specificaties:
Windows 7 x32
AMD athlon II X4 620: Quad core processor; 2.6 GHz, 2MB L2 cache
ATI Radeon HD5670 grafix card: 512 MB GDDR5 memory; DirectX11 support
IEEE1394 FireWire: the 400 plug, updated all the drivers
1 TB hard disc memory
4 GB DDR3 SDRAM
That's it.
Kan iemand mij een bepaalde FireWire kaard aanbieden? Het liefste zo goedkoop mogelijk natuurlijk, geld groeit niet op mijn rug xD.
Groetjes!
Mark