Kraak op Saffire Pro 24

LOWtense

Hallo!
Hallo iedereen,

Dit probleem is al meerdere keren voorbij gekomen op dit forum maar had meestal betrekking op potmeters van synths.
Als ik aan de monitor knop van mijn Focusrite Saffire Pro 24 interface draai krijg ik een sissend gekraakt geluid uit mijn KRK speaker. Ik lees diverse dingen over contactspray inclusief nadelige gevolgen op den duur. heb mijn interface al eens uit elkaar gedraaid, maar de draaiknoppen zitten direct aan een achtergelegen gesloten constructie. Ik ben bang dat ik dit nooit meer werkend op elkaar ga krijgen als ik dit los weet te maken/wrikken.
Kent iemand dit probleem (in het algemeen of specifiek met deze interface) en wie heeft de minst moeilijke oplossing. Valt me wel tegen omdat, wanneer alles uitstaat, er een stofhoes overheen gaat.

Bedankt!

Heb dat probleem ook gehad met me Tascam...
Even naar de site gegaan en een nieuwere driver gedownload . En daarna geen last meer gehad.
Ik zou zeggen probeer het eens.

Gr.

... ik wou dat het waar was.
Ik draai de nieuwste drivers al een tijdje. Het is echt geen buffer/latency probleem. Het eerste jaar dat ik hem had deed alles het perfect... Het stoort me ook niet direct. Zolang ik niet al te vaak met het volume speel. Maar vervelend is het natuurlijk wel. Was ook niet het eerste de beste interfeesje.

Back