• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

focusrite liquid mix

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

pitt646

Nieuwkomer
Ik verkoop mijn focusrite liquid mix 32 + firewire 400 kabel die er anders geloof ik niet bij zit. 225 euro!

Het is een pracht apparaat, reden van verkoop is dat ik iets mobieler wil zijn met mijn laptop.

20 classic EQs and 40 compressors, with more online.

De emulaties zijn prachtig, van zijde zachte EQ en Compressie, tot warme tube, tot dikke volle sound.

Hij draait als een zonnetje op mijn mac book pro en is werkend te horen en zien, in mijn thuisstudiootje :)
Zit nog in de doos. Alle laatste updates en extra geluiden/software makkelijk van focusrite site te downloaden.

martijn
(woon in amsterdam)

Het viel me trouwens op dat de focusrite liquid mix, niet meer leverbaar is bij thomann en baxshop. Eb bij feedback is die 289, maar nog maar enkele aanwezig, omdat hij al niet meer via de webshop te koop is. En de rest via rockpalace, teachmusic nog steeds belachelijk duur is boven de 340 euro. Wat een prijs verschillen.

liquid mix zelf wil ik 200 voor hebben, maar de firewire kabel moet ik ook kwijt, en dat wil ik voor 10-15 verkopen, omdat ik niks aan firewire heb, en eigenlijk dat hele firewire systeem haat, als hondenkak op de stoep haha.

cheers martijn

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back