• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Sequential Multitrak, Clavia G2 Engine, Nordlead 1

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Wiseguy

Ouwe rot
Deze Multitrak heeft geen last van het vaak voorkomende battery drain probleem en heeft recent een beurt gehad. o.a. nwe batterij geplaatst, alle leds vernieuwd en prof. nieuwe/dure voeding 220V zit er ook bij, optische staat heel erg goed € 600,-

Clavia G2 Engine als nieuw met org. manual, bekabeling en heel veel sounds, duizenden € 700,-

Nordlead 1, keys dus, met 12 voices expansion, ramkaart, orginele manual, zelfs een orginele folder zit erbij, absolute nieuwstaat € 600,-

Multitrak is gereserveerd, Nords heb ik nog te koop, allebei echt als nieuw.

Sequential Multitrak is weg, de twee rooie heb ik nog, als iemand interesse heeft dan hoor ik dat graag.

Niemand interesse in deze nepzooi, virtueel analoog ? ik geef jullie geen ongelijk, gooi maar dicht.
Slijt ze wel elders......of anders maar niet.

Deze heb ik nog:

Clavia G2 Engine izgst. met org. manual, bekabeling en heel veel sounds, duizenden € 600,-

Nordlead 1, keys dus, met 12 voices expansion, ramkaart, orginele manual, zelfs een orginele folder zit erbij, absolute nieuwstaat € 550,-

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back