Future Music uit 1999 en Interface uit 1999

Status
Please reply by conversation.

7four

Ingeburgerd
Ik ben op zoek naar een aantal specifieke Future Music (zowel NL talig als Engels talig) magazines uit 1999 en ook een paar Interface magazines uit 1999.

Dus heeft iemand Future Music magazines uit 1999 (NL talig en Engels talig) of Interface magazines uit 1999?

Ik ben bereid een leuke prijs te betalen voor de specifieke nummers waarnaar ik op zoek ben.
;)

Ik ben op zoek naar een aantal specifieke Future Music (zowel NL talig als Engels talig) magazines uit 1999 en ook een paar Interface magazines uit 1999.

Dus heeft iemand Future Music magazines uit 1999 (NL talig en Engels talig) of Interface magazines uit 1999?

Ik ben bereid een leuke prijs te betalen voor de specifieke nummers waarnaar ik op zoek ben.
;)

pb me je nrs ..
heb drie dozen vol en kan nielezen :okdan:
dsu ze mogen weg

NL-talige Future Music? Bestond er dan ook een Future Music in nederland toen ofzo?

PS: R-ond, als je die dozen wil verzenden naar Belgiƫ neem ik graag de rest van je over ;)

PS: R-ond, als je die dozen wil verzenden naar Belgiƫ neem ik graag de rest van je over ;)

op zich geen probleem weetje hioe zwaar twee bana dozen vol das gauw 20kg ofso

Yep, een paar jaar. Gewoon vertaalde aangepaste versie

nou, gewoon vertaald - ik vond de NL versie toch een stuk minder dan de engelse. of zou dat komen doordat ik de engelse niet begreep?

Status
Please reply by conversation.
Back