Woefje Ouwe rot Lid sinds 28 september 2008 Berichten 510 Locatie Tussen de kabels 26 november 2010 #1 hallooo ik wil graag mijn roland juno 60 met midi ruilen tegen jouw vermona perfourmer. Laat me weten als dat jouw leuk lijkt. Groetjes, Cengiz
hallooo ik wil graag mijn roland juno 60 met midi ruilen tegen jouw vermona perfourmer. Laat me weten als dat jouw leuk lijkt. Groetjes, Cengiz
R-ond Gepokt en gemazeld overleden lid Lid sinds 11 januari 2003 Berichten 14.508 26 november 2010 #2 Woefje schreef: hallooo ik wil graag mijn roland juno 60 met midi ruilen tegen jouw vermona perfourmer. Laat me weten als dat jouw leuk lijkt. Groetjes, Cengiz Zie meer... vrij zeldzaam de performertjes synthiaks hadr eente koop [zonder de cv uivoering] denk aan 800 persoonlijk vink de juno geen 800 waard ..
Woefje schreef: hallooo ik wil graag mijn roland juno 60 met midi ruilen tegen jouw vermona perfourmer. Laat me weten als dat jouw leuk lijkt. Groetjes, Cengiz Zie meer... vrij zeldzaam de performertjes synthiaks hadr eente koop [zonder de cv uivoering] denk aan 800 persoonlijk vink de juno geen 800 waard ..
Woefje Ouwe rot Lid sinds 28 september 2008 Berichten 510 Locatie Tussen de kabels 26 november 2010 #3 ja ik wil eventueel 100 euro max erbij leggen. Dan krijg je de juno ook gewoon met een flightcase en al. Dus 700 is de juno zowiejzo wel waard, maar ik wil wel eigenlijk de uitvoering met cv. Groetjes
ja ik wil eventueel 100 euro max erbij leggen. Dan krijg je de juno ook gewoon met een flightcase en al. Dus 700 is de juno zowiejzo wel waard, maar ik wil wel eigenlijk de uitvoering met cv. Groetjes