• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

M-Audio Delta 1010

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

4-Tek

Overjarig lid
Ik zet em binnenkort op marktplaats.nl maar nu eerst maar ff hier.

Voor degenen die em nog niet kennen;
PC/Mac geluidskaart met breakoutbox.
10 in/uit (8 analoog en 2 digitaal)
24 bit /96 kHz
En als bonus nog es een midi in en uit ook.
Er zit zelfs nog garantie op!

Op marktplaats.nl wil ik er 700 euro voor hebben maar mn vriendjes op het synthesizerforum mogen daar 50 euro van af trekken. :) ... Behalve de moderators dan ...

1010_lrg.jpg

Laatst gewijzigd:
En bedankt 8o)

Aangezien ik 4-Tek persoonlijk ken, weet ik dat hij dit als grap bedoelt voor matt second en mij.

Vandaar dat ik de hierop volgende discussie heb verwijderd en deze thread blijft wat hij is: een advertentie voor een Delta 1010.

Orgineel geplaatst door 4-Tek
Maar wil er echt niemand een delta 1010 hebben? Of istie te duur?
waarom gaat ie weg ?
ga je / hij voor een RME

Ik ben erg tevreden over de delta 1010
en heb er $529 ex invoer en vervoer kosten voor betaald

:-)

Ik ga inderdaad voor een RME.

Ik zag dat 'ie in nederland 1100 a 1200 euro kost. Dus 650 leek me een goeie prijs. Lager bieden kan natuurlijk ook.

Orgineel geplaatst door 4-Tek
Ik ga inderdaad voor een RME.

Ik zag dat 'ie in nederland 1100 a 1200 euro kost. Dus 650 leek me een goeie prijs. Lager bieden kan natuurlijk ook.

Ja dat is opzich een mooie prijs
Ben nog steeds benieuwd wat het verschil is tussen de hoontech en de delta 1010 want die schelen wel een hoop in prijs

Orgineel geplaatst door MadR
Ben nog steeds benieuwd wat het verschil is tussen de hoontech en de delta 1010 want die schelen wel een hoop in prijs
Volgens mij ontwerpt M-Audio alle hardware zelf.

De Hoontech is gebaseerd op dezelfde chip die gebruikt wordt in de Emagic EWS88MT.

Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee. Ik kan me wel herinneren in de SOS gelezen te hebben dat juist M-Audio dezelfde ad-converters gebruikte als terratec in zn EWS serie en dat ze daar erg over te spreken waren en dat ze de rest van de chippen wel zelf maken bij M-Audio. Hoontec heb ik geen ervaring mee maar daar zijn vast ook wel revieuws van te vinden.

Hoontech gebruikt net zoals M Audio AKM converters volgens mij
maar het signal path kan anders zijn waardoor die anders kan klinken.

Ik was gewoon beneiuwd omdat het zoveel in prijs scheelde

Ik vond in ieder geval dit plaatje bij de 1010:

delta-icechip.jpg

Dus ik dacht dat ze hun eigen componenten maken.

Het kan net zo goed zijn dat ze enkel hun eigen logo erop branden :)

Dat is natuurlijk wel een onderdeel op de pci kaart. De ad en da converters zitten in de breakoutbox. Waarschijnlijk hebben ze dat chippie wel zelf gemaakt. Maar de rest in ieder geval niet.

is die delta1010 nu al verkocht? kunnen we eventueel iets regelen met een quasimidi quasar of een behringer mengtafel?
(ik vraag het maar..) ik heb wel interesse.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back