Iemand iets besteld bij NI tijdens 50% off?

Herrzheit

Ingeburgerd
ik zit nu al 3 weken op m'n bestelling te wachten en die figuren zijn niet te contacteren zowel per telefoon als per mail, ik ging er soort van vanuit dat iemand hier daar ook wat besteld moet hebben tijdens die actie gezien de bizarre korting, dus ben even benieuwd of ik de boel moet stagneren of even af moet wachten :eureka:

Ja ik zit nog op FM8 te wachten maar ik heb vorige week wel een mailtje gehad dat mn bestelling verzonden was. Het was natuurlijk weer een gekkenhuis (elk jaar volgens mij) dus ik vind het niet zo vreemd dat het wat langer duurt dan normaal :)

Ja ik zit nog op FM8 te wachten maar ik heb vorige week wel een mailtje gehad dat mn bestelling verzonden was. Het was natuurlijk weer een gekkenhuis (elk jaar volgens mij) dus ik vind het niet zo vreemd dat het wat langer duurt dan normaal :)

nix besteld maar maat van me wel... ook nog niet binnen... volgens mij even de site helemaal plat.. :D

hm ok dan horende naar uwer ervaringen zal het wel goed komen. Ik kan echt niet wachten tot die Kore2 hier staat en heb echt weinig zin 'm voor de volle mep te halen. En inderdaad Vizion, van al dat moois was ik even stunned toen ik het zag :D Doen ze dat jaarlijks dan? Superactie, echt fijn.

Nu nog wachten tot access die TI2 met 50% omlaag trekt, hahaa

FM8 is binnen :)

Doen ze dat jaarlijks dan?

Vorig jaar hadden ze alle synths voor 100 euro. Dat was heel mooi omdat Reaktor er ook tussenzat :D Volgens mij regelen ze elk jaar wel een bepaald soort actie rond kerst.

traktor pro toch maar even gedaan, wat een vet programma! misschien wel volledig van vinyl afstappen! Kijken of er nog wat geld over is om komplete 7 te kopen!

Traktor's 12..;als download...was direct geregeld

lieve dames en heren ik ben nog immer op mijn kore2 aan het wachten en native reageert nul op mijn 6 mails en faq-customer support formpjes.

Ik zou graag weten of er nog iemand met dit probleem zit want anders ga ik echt m'n centjes moeten stagneren want ik ben het hier grondig niet mee eens, als ze nog tenminste konden laten weten waarom het zo lang duurt zou dat handig zijn maar zelfs dat is teveel gevraagd :stupid

Back