vraag m.b.t. 12 bit rack samplers

beestachtig

ja ja ja ja
Hey allemaal,

ik zit er over te denken om een een 12 bit sampler te kopen(akai s900 of s950 ofzo). Ik wil graag mijn drums gewoon door die sampler heen laten lopen en vervolgens weer opnemen met mijn mpc. Is dit mogelijk? Of moet je perse eerst je drums opnemen op de sampler, dan de bitrate veranderen, en vervolgens weer afspelen(en tegelijkertijd opnemen) met je mpc?

Klein kort vraagje, hoop dat iemand me wat kan vertellen :)

Hey allemaal,

ik zit er over te denken om een een 12 bit sampler te kopen(akai s900 of s950 ofzo). Ik wil graag mijn drums gewoon door die sampler heen laten lopen en vervolgens weer opnemen met mijn mpc. Is dit mogelijk? Of moet je perse eerst je drums opnemen op de sampler, dan de bitrate veranderen, en vervolgens weer afspelen(en tegelijkertijd opnemen) met je mpc?

Klein kort vraagje, hoop dat iemand me wat kan vertellen :)

laatste = helaas waarheid , monniken werk alhoewl s900/950 best goed / easy werkzaam is

1 keer instellen en veel achter elkaar snappen / samplen

Als je een MPC hebt kun je toch ook gewoon een externe sampler aansturen met je pads?

Als je een MPC hebt kun je toch ook gewoon een externe sampler aansturen met je pads?

true, alleen vind ik samples choppen op mn mpc1000 met jj os toch een stuk fijner dan met z'on ouderwets apparaat van voor de oorlog haha :)

maargoed, tnx! ik ga eens even kijken naar een s900/s950 dan..

Back