Hele zooi analoog

OnAcid

Slager van Schiedam
doe een bod voor de hele partij, of voor een enkel instrument

Arp Odyssey (1974)
Arp 2600 (1977)
Arp Avatar guitar synthesizer (1978 )
EMS Synthi A (1974)
Fender Chroma Polaris (1984)
Korg PS 3200 (1980)
Korg Polysix (1980)
Yamaha CS-60 (1978 )
Yamaha CS70m (1981)
Moog Memorymoog (1984)
Oberheim SEM-1 (1976)
Oberheim Matrix-6 (1985)
Sequential Circuits Prophet-5 (1978 )
Sequential Circuits Pro-One (1981)
Serge Modular Music System (1978 )

http://www.marktplaats.nl/printbody...5&av=&fv=&rv=15&pv=&zoek=&oudei=0&ref=&style=

Als we nou allemaal een paar honder piek lappen, kunnen we mischien wel de DSF studio beginnen. ;) Ook wel een leuke partij voor die 'niet handelaar' :p

En ik die Arp Odyssey of evt. de Avatar.

Die chroma polaris schijnt ook niet verkeerd te zijn.

Die gast heeft echt bijna alle klassiekers.... :{

Chroma Polaris is toch ook een Arp?

Maar Glenn is dat een serieus bod? Want ik heb dus wel interesse in de twee eerdergenoemde synths!

Orgineel geplaatst door bikkel
Chroma Polaris is toch ook een Arp?

Maar Glenn is dat een serieus bod? Want ik heb dus wel interesse in de twee eerdergenoemde synths!

t'Is jammer genoeg niet mijn bod. Was het maar waar. Dus wie niet waagt wie nie wind fffffrrrrrrrttttt :o

Orgineel geplaatst door Twin-x
Is dit een grap of zou het echt zijn?

Dat vroeg ik me ook af, maar ik denk wel dat het echt is. Anders had ie er nog wel een 808,909,303 minimoog bijgezet. Da's toch zo'n beetje de meest gewilde apparatuur....niet dat de rest zo slecht is wat ie aanbiedt, maar de xox serie is natuurlijk stukken bekender dan bv. een Avatar.

Orgineel geplaatst door Boemtsjak
Hee Bikkel, als je even 10.500 Euro neertelt, dan mag je m'n Pro-One wel hebben hoor ;) Dan heb ik een leuk bedrag om dat analoge kwijlsetje te gaan kopen. :p

Waarom heb ik het gevoel dat deze deal niet helemaal in mijn voordeel is?......

Fijne collectie

Fijne collectie

Het lijkt wel een synth-museum dat hier aangeboden wordt. Helaas ontbreekt me de poen.. maar ik zou niet aarzelen om het hele zootje in een keer te kopen !

Die Synthi, SEM en Pro-One staan zeker op mijn verlanglijstje.

Orgineel geplaatst door bikkel
Waarom heb ik het gevoel dat deze deal niet helemaal in mijn voordeel is?......

Ach, dat is maar een gevoel. Gewoon doen! >:|

Ik zou er trouwens niet aan moeten denken om dat hele zaakje in één keer over te nemen. Het zoeken naar fijne analoge bakken is toch een soort quest for the holy grail, die lekker lang mag duren en niet een de holy grail komt in één keer naar je toe deze winter. Tis maar een mening en daar staan natuurlijk andere meningen tegenover. 8o)

Re: Hele zooi analoog

Orgineel geplaatst door OnAcid
doe een bod voor de hele partij, of voor een enkel instrument

Ook wel een leuke partij voor die 'niet handelaar' :p

Ik heb er echt aan gedacht om 12000 of zo te bieden, bijna alles los door te verkopen en 1 of 2 synths lekker goedkoop of voor niks over te houden. maar volgens mij is dat nog steeds een te laag bod.
Ik denk ook dat deze verzamelaar veel dingen houdt (bv de minimoog) en alleen de minder interessante dingen (wat doet die poly6 ertussen?) en de relatief dure dingetjes (synthi en serge) verkoopt.
ik zou graag de memorymoog en de prophet5 willen hebben. je kan dat hout zo lekker in de was zetten!

ik begin er maar niet aan, mijn kamertje is al weer vol en het was wederom erg passen en meten.

Ik heb ook niks meer van hem gehoord. Ik heb gewoon gevraagd wat ie er voor wilde hebben (2 synths dan). Tsja.......

Back