• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

ATC-1 met alle filters

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

holywood

Stamgast
Even weg geweest nu terug.
Te koop:

Clavia Nord Micro Modular (originele doos en V3 manual): 240 euro.

Studio Electronics ATC-1 + alle 4 filters ! : 800 euro.

Virus Ti Polar (Laatste OS + cd) : 1500 euro.
Polar kan geruild worden tegen Virus Snow + 800 euro of nord modular G2 expanded + 250 euro.

Virus Ti Polar (Laatste OS + cd) : 1450 euro.
Polar kan geruild worden tegen Virus Snow + 700 euro of Nord Modular G2 expanded + 100 euro.

Clavia Nord Micro Modular (originele doos en V3 manual): 240 euro.

ATC en Virus Polar reservatie; indien interesse laat het me dan weten mest het niet doorgaan dan kan ik je mailen.

Clavia Nord Micro Modular (met originele doos en V3 manual): 240 euro

Studio Electronics ATC-1 met 4 filter modules bijgeleverd; Moog, TB, SEM, ARP : 800 euro

Pakketprijs: 1000 euro.
Locatie Antwerpen centrum.
Of versturen via GLS.

MOD gelieve titel te veranderen:
ATC-1 + Nord Micro Modular te koop

ATC-1 heeft een bod van 750.
Ik wil liefst 780 euro bij afhalen (prijs wat ik ervoor gegeven heb). 800 incl verzending.
Als je al ziet dat er voor een atc-1 met 3 filters 700 gegeven is en voor 2 filters 650, lijkt me die 80 euro voor de ARP filter (want niemand verkoopt die in hun bundels) wel heel goed meevallen.

Ik kan anders ook alles apart verkopen ???
ATC-1+Moog : 600
TB Filter : 90
SEM Filter : 90
ARP Filter: 120

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back