System 100m Roland

Status
Please reply by conversation.
Oei...

Roland SYSTEM-100M UTILITY MODULES #464951283874

In 100% working order, looks nicer than ebay's MINT.
Technicallyt cared for items long life and to keep great orignal sounds (electrolytic capacitors, voltage regulators and some other parts were replaced with new ones).
Designed for 100[V] use, please throw me a question if you are in higher voltage area.
Comes with five(5) DIN cables and ten(10) patchcables.

$3,750.00US by BankWire
sorry No PAYPAL

Mooie set. zou perfect zijn. :{

leuke link, vind die van 3750 wel erg fors geprijst hoor, 1200 voor de sequencermodule ?

Ik gebruik deze synth op school, een dubbel systeem, en moet zeggen dat ik het ding leuk vind maar nu ook niet geweldig om hem zelf aan te schaffen. Mooie bassen, coole phaser en audio delay, coole filters maar het geld dat er voor gegeven wordt vind ik nou wel wat over de top. Wat spreekt je zo aan bij deze synth ?

Ik gebruik deze synth op school, een dubbel systeem, en moet zeggen dat ik het ding leuk vind maar nu ook niet geweldig om hem zelf aan te schaffen. Mooie bassen, coole phaser en audio delay, coole filters maar het geld dat er voor gegeven wordt vind ik nou wel wat over de top. Wat spreekt je zo aan bij deze synth ?

benk denkik met roman eens dikke 2500 eu hebje soon zelfde set met meer mogelijkheden van bv rob hordijk grot 5u
en dikke sounds ..div weirde mogelijkheden / modules

Dat ik persoonlijk helemaal in de wolken ben van het oude Roland geluid mag wel duidelijk zijn. (check GL) Net zoals dat Maxon/Ibanez voor outboard-fx. Ik zie het ook meer als een 1 voice Jupiter-8 met alle patch-mogelijkheden die er zijn. Daarnaast vind ik het een preacht ding om te zien en voel ik niet te zwaar aan het geld aangezien het niet snel in waarde zal zakken. Ik denk altijd dat je je geld beter thuis kan hebben liggen in de vorm van een klassieker ipv op de bank waarmee die gasten er vanalles mee gaan doen. ;)

Status
Please reply by conversation.
Back