• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

KertsRUIL: allerlei!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

bonzo

Stamgast
vintage lesley versterker uit 1970, merk echolette mkii. de beroemde lesley versterker met roterende speakers voor het bekende golvend geluid voor orgel of gitaar (hendrix, zeppelin, pink floyd, enz.) ! geloof me, dit haalt ge nooit uit een effecten.
een jaar of 3 geleden volledig gereviseerd (bekleding terug netjes vastgemaakt enz en beveiligd met extra zekering zodat je de speakers niet opblaast).

2 inputs (jack), 2 maal bas/treble. gebruik voor gitaar of klavier dankzij de jacks!

ruilen: grootmembraam condensator micro, leuke synth UITERAARD, gitaren (géén metal), effecten, combo gitaarversterker met lampen, studiomateriaal
imgres
enz stel maar voor!!!

KertsRUIL: allerlei!

Studio Rack
groot model zonder wielen 1.10 m hoog.
19-inch equipment racks heavy-duty steel construction with fully enclosed sides 3-inch (75mm) locking casters single space blank panel included compatible with u.s. and european rack screws ik heb ook nog pa materiaal en studiospullen en muziekmateriaal. degelijk staat!!! Studio rack voor apparatuur goed staat. RUIL kan! - Te koop op 2dehands.be (kopen is 90 euro vaste prijs)

D 11LVIEC ETA 11 output AC power distributor with digital voltmeter
ONGEBRUIKT. Je kan er 11 stroomkabels op aansluiten in totaal.
Conditioned Power Distributor, 230V/10A, 11 IEC protected AC outlets (10 back, and 1 front "always on") dual retractable rack illuminators, high/low on/off switch, digital voltmeter display TOPmerk 19'' power distributierack met verlichting!!! - Te koop op 2dehands.be (kopen = 150 euro)

ruilen TEGEN: micro's, portable orgels (vinscount, 0b3,vk reeks, etc) andere studiospullen, gitaareffecten, uiteraard synths enz. stel maar voor!

Last edited by a moderator:
Bericht door een moderator:
Verkoop van gitaren is hier niet toegestaan, die zijn dus verwijderd. Ook is het niet de bedoeling meerdere threads te openen en zeker niet meerdere voor hetzelfde artikel op één dag. Lees voor de zekerheid nog even onze Marktplaats-FAQ. Bij niet gerichte ruil graag ook een richtprijs vermelden (dus nog even doen voor de leslie).

Sorry! Ik wou mijn gitaar ruilen tegen een synth...

Leslie 500 euro. Beestje is volledig terug in orde gezet. Zelfs het doek hangt terug strak, en alles is netjes gezekerd tegen doorbranden.

KOMT er bij:

multi-effect-voor-basgitaar-ruil-kan-84614665.html
Zoom 3000b effecten 160euro. Multi fx gemaakt voor bas, maar ik heb em ook al eens achter mijn jp8000 gehangen, wat héél aardig klonk. Plastic zit er nog op, maar er is een kleine krasje op. Verder in perfecte staat. Gebruik het ding nooit, dus mag ie geruild of verkocht..

de lesley is er nog en ook het studiorack. Ook ruilen tegen kabels is mogelijk. Vooral minder standaard dingen (cinch-xlr, verloopstukken, enz.) Stel maar voor!

Als het over ruilen gaat, spreken vooral analoge synths me aan. Ook oude bas en gitaarpedalen kunnen me bekoren, want ik maak graag gekke klanken op mijn klavier..
Ook ruilen tegen micro's: sennheiser md421 of 441 (met xlr), leuke condensator, oud lampenversterkertje, kabels allerlei.. Je kan me gerust ook een combinatie van vanalles voorstellen via PM.

Al wat sympathie reacties, maar het wel een beetje evenwichtig blijven, hé.

dus zal nog wat afronden:

LESLIE 1970, echolette, hoorn én baskast, twee jack inputs, aparte volume/bas/treble: 500 euro
Rack: 80 euro (af te halen, wegens te stevig om te verzenden)
Zoom bas-fx: 150

Ruilen: synths, sennheiser md421, stompboxen, condensator grootmembraam micro, xlr en jackkabels, pluggen, verloopstukken, tube COMPRESSOR of tube preamp (minstens stereo en liefst meerkanaals), bandecho, enz. STEL MAAR VOOR!

Hier is een link naar de spullen die ik te koop of ruil heb staan, en daar vind je ook foto's...

Blijft over
studio rack 75eur
zoom 150

Voor een leuke grootmembraam condensator wil ik alles + mijn mc505 aanbieden (die in zeer goede staat is).

Ik verkoop de mc505 niet afzonderlijk...

Ruilvoorstellen stuur je best per PM.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back