• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Lesley-versterker uit 1970

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

bonzo

Stamgast
Vintage lesley versterker uit 1970, merk echolette mkii. de beroemde lesley versterker met roterende speakers voor het bekende golvend geluid voor orgel of gitaar (hendrix, zeppelin, pink floyd, enz.) ! geloof me, dit haalt ge nooit uit een effecten. Ik gooi er al eens een JP8000 (dankzij de twee jack inputs) door en dat klinkt pas echt futuristisch!

een jaar of 3 geleden volledig gereviseerd (bekleding terug netjes vastgemaakt enz) en beveiligd met extra zekering zodat je de speakers niet opblaast.

2 inputs (jack), 2 maal bas/treble, 2 maal volumeknop. gebruik voor gitaar of klavier dankzij de jacks!

ruilen: grootmembraam condensator micro, sennheiser md421 of 441, leuke synth, comp/lim.

Prijs: 500 euro of ruil tegen bovenstaande. ik sta open voor voorstellen
moz-screenshot.png
foto.jsp

echolette_me_ii_438845.jpg
echolette_me_ii_438845.jpg

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Vergelijkbare discussies

Back