bonzo
Stamgast
Vintage lesley versterker uit 1970, merk echolette mkii. de beroemde lesley versterker met roterende speakers voor het bekende golvend geluid voor orgel of gitaar (hendrix, zeppelin, pink floyd, enz.) ! geloof me, dit haalt ge nooit uit een effecten. Ik gooi er al eens een JP8000 (dankzij de twee jack inputs) door en dat klinkt pas echt futuristisch!
een jaar of 3 geleden volledig gereviseerd (bekleding terug netjes vastgemaakt enz) en beveiligd met extra zekering zodat je de speakers niet opblaast.
2 inputs (jack), 2 maal bas/treble, 2 maal volumeknop. gebruik voor gitaar of klavier dankzij de jacks!
ruilen: grootmembraam condensator micro, sennheiser md421 of 441, leuke synth, comp/lim.
Prijs: 500 euro of ruil tegen bovenstaande. ik sta open voor voorstellen
een jaar of 3 geleden volledig gereviseerd (bekleding terug netjes vastgemaakt enz) en beveiligd met extra zekering zodat je de speakers niet opblaast.
2 inputs (jack), 2 maal bas/treble, 2 maal volumeknop. gebruik voor gitaar of klavier dankzij de jacks!
ruilen: grootmembraam condensator micro, sennheiser md421 of 441, leuke synth, comp/lim.
Prijs: 500 euro of ruil tegen bovenstaande. ik sta open voor voorstellen