Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Mike-E
En dan nu nog de mogelijkheid om het hele handeltje als VST(i)-rack in Cubase te hangen, dus zonder ReWire of Hubi-toestanden.
Ik heb versie 1 maar heb nog niet geüpdate. Eerst VST Props.
Origineel geplaatst door olafmol
wat is er mis met rewire? werkt perfect vinnik
Origineel geplaatst door GREENSKiN
Voorzover ik weet het is het alleen mogelijk om één instantie van Reason te openen via ReWire... niet meer. Ik zou trouwens ook graag meer stereo outputs op de hardware interface zien (mono maelstroms zijn niet leuk... en in Sonar kan je niet twee kanalen bundelen tot één stereo kanaal (ok, eigenlijk een Sonar probleem)).
De synths en effecten beschikbaar als VSTi of DXi zou ik errug vet vinden.
Ik ben nog redelijk noob, maar kan je niet tussen de Reason hardware interface en bv. een Subtractor een effect module gooien en op bypass zetten, de effect modules hebben zover ik weet allemaal stereo out...Origineel geplaatst door GREENSKiN
Voorzover ik weet het is het alleen mogelijk om één instantie van Reason te openen via ReWire... niet meer. Ik zou trouwens ook graag meer stereo outputs op de hardware interface zien (mono maelstroms zijn niet leuk... en in Sonar kan je niet twee kanalen bundelen tot één stereo kanaal (ok, eigenlijk een Sonar probleem)).
De synths en effecten beschikbaar als VSTi of DXi zou ik errug vet vinden.
Origineel geplaatst door Robin
Ik ben nog redelijk noob, maar kan je niet tussen de Reason hardware interface en bv. een Subtractor een effect module gooien en op bypass zetten, de effect modules hebben zover ik weet allemaal stereo out...
Naar aanleiding van een opmerking van Mike-E in https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=11687 Is deze thread ontstaan. 
Ah oke op die manier, dan begreep ik het niet helemaalOrigineel geplaatst door olafmol
het gaat hier niet om de interne routing , maar om de rewire routing..in reason zijn alleen rewire outs 1+2 als stereo-paar aan te spreken in een rewire-host, de rest is mono....dat is onhandig..je zou veel meer stereo-paren willen hebben..
Olaf