Roland R-Bus DIF-AT24

Status
Please reply by conversation.

Toyless

Ingeburgerd
Hey, Ik zoek een "R-Bus DIF-AT24" interface om in mijn MV-8800 te stoppen, mischien iemand die hem kan missen?

Mvg

@ Toyless : het is de MV8-OP1 dat je in een MV-8800 kan inbouwen en de DIF-AT24 kan je dan aan die MV8-OP1
zijn R-bus uitgang hangen zodat je dan naar Adat optical kan gaan of een 3de midi output extra,mits je de adat functie niet gebruikt.
Als je de 3de midi uitgang niet nodig hebt en alleen zoek om een mogelijkheid om van R-bus naar Adat te gaan is de DIF-AT interface ook geschikt.
Dus zoals je het schrijft is het niet duidelijk wat je nu echt zoekt,omdat je een DIF-AT24 niet in de MV8800 zelf kan inbouwen hé ;-)

hey, inderdaad je hebt gelijk, dom van me. Ik heb de MV8-OP1 er in zitten, dus zoek ik nog altijd de DIF-AT24 om die eraan te koppelen.

Mvg

@ Toyless : heb je die extra midi nodig die op die DIF-AT24 zit,want anders kan je beter een DIF-AT scoren,denk dat je deze net ietsje sneller vind en goedkoper is als de DIF-AT24.
Je kan ook uitkijken naar de Presonus V-Fire , http://www.presonus.com/products/Detail.aspx?ProductId=9,
heb er wel geen ervaring mee.
Zelf heb ik DIF-AT's aan mijn VS-2480 hangen en deze werken prima,maar het was niet gemakkelijk deze te vinden,
toch niet aan een redelijke prijs.
Is het de MV-8800 die recent hier op het forum stond dat je gekocht hebt?????
Zoja,damm ik ben jaloers ;-) toen ik besloot voor een MV te gaan was deze net weg,die R-bus interface was ideaal geweest,nu heb ik ergens anders een MV-8800 gekocht,maar die heeft de R-bus uitgang niet en niet volledig geheugen en zeker diene scherpe prijs niet van deze op het forum :-(
Maar tot nu toe ben ik wel blij een MV-8800 te hebben staan :-)

Ja ik heb die extra midi nodig, spijtig dat Roland daar niet meer aandacht heeft aan gegeven hé....Ik heb mijn MV zelf nieuw gekocht. Het zit hem namelijk zo dat ik er een Sync-Lock heb aanhangen die van mijn PC naar MV Midi-in gaat en van MV Midi outs naar 2 midi thru mergers die dan andere instumenten aansturen, alles in Sync...prachtig ding die Sync-Lock, kan ik iedereen aanraden!!! Dus die extra midi Input op de MV zou het mogelijk maken om van de PC nootjes op te nemen via mijn midi interface naar MV, en een keyboard/controller te gebruiken om de MV en de aangekoppelde toestellen te bedienen. Nu kan het ook , maar dan moet ik telkens de Sync-Lock uitrekken en de PC kabel erin duwen om iets op te nemen. kabels switchen wat ik niet graag doe wegens angst voor slijtage aan de Midi-in van de MV. :D

Status
Please reply by conversation.
Back