Laattijdige voorstelling

apollo

I love syntesaizer
Net ontdekt dat ik mij ook kon voorstellen op dit forum ;) Daarom doe ik dat nu even. Ik ben 20jaren oud en van Gent (België) 'k Ben al zo een 4 jaar bezig met electronisch muziek maken. Eerst begonnen met Hiphop, nu ben ik wat aan het aanmodderen met mijn neven. We maken niet echt iets concreets, het gaat meer over plezier hebben met je apparatuur. Waar het volgens mij op neerkomt trouwens: plezier hebben met je vrienden en een goede tijd beleven. Niets leuker dan even een gitaarsolo uit je MS 20 te halen. Technische kennis heb ik helemaal niet. Ik kan zelfs met moeite sequencen. Ik ben nog van de "oude stempel". Ik neem een blad papier en schrijf mijn nummer uit en neem het dan op. Ouderwets of ouwewijvengeklets, kan zijn, maar 't is pure FUN

0Y€

en zeggen dat ik ook van Gent (geweest) ben!!!!

Door het dubbele in leeftijd is mijn ervaring wat groter maar één ding hebben wij gemeen:
ik schrijf ook eerst op papier en piano, en daarna synthen en sequenzen.

veel plezier hier

Hallo en welkom! :biertje: Wat voor een muziek maak je dan precies (of ongeveer als dat makkelijker te beantwoorden is)? Kan me niet echt goed voorstellen dat je techno maakt en vooraf eerst alles uitschrijft op papier..... Ben wel benieuwd naar wat voorbeeldjes (mp3's)!

Ik (we) ma(a)k(en) een soort synthpop (versta: veel synth en weinig pop ;) ), 'k wil wel een mp3tje laten horen, maar ik weet niet hoe ik dat zou moeten doen. 'k Heb al eens zo een site geprobeerd, maar dat is volledig de mist ingegaan. Als iemand iets eenvoudigs weet, mag je me dat altijd melden.

je kunt bij het plaatsen van een bericht een bijlage invoegen van maximaal 1mb. Dat is de meest simpele manier. Ook kun je natuurlijk wat uploaden naar een eigen site en hier een linkje plaatsen. Een derde mogelijkheid is muziek op een site als mp3.com te zetten en het hier ook als link weergeven. Om maar eens een paar voorbeelden te geven ;)

Welkom!!

'k zal even proberen een nummer te reduceren tot een 1 min en half en zo in mp3 als bijlage bij voegen. Lijkt mij inderdaad ook de eenvoudigste manier.

Re: Laattijdige voorstelling

Origineel geplaatst door Synthesizer11
plezier hebben met je vrienden en een goede tijd beleven.

Absoluut, en welkom natuurlijk

'k heb even een oud demo MP3tje van onder het stof gehaald die onder de 1 mb is. Ik heb geen tijd om nieuwe nummers in te korten enzo omdat ik in den blok zit. 't Is redelijk slecht gemixt, heb ik ondertussen al door, dus wees niet te hard voor mij ;) Dit nummer is door mij tergelijkertijd op 2 synths ingespeeld (vandaar de kleine foutjes), de beat heb ik gesequenct in cubase. Normaal maak ik iets rustiger nummers, maar kijk, daar heb ik momenteel geen MP3tjes van.

Bericht door een moderator:
Op verzoek van Synthesizer11 is dit trackje verwijderd...

Last edited by a moderator:
Beter laat dan nooi, en voor tracks ed hebben we een speciaal forum

'k Dacht dat het misschien beter was om de link met "nieuweling" te behouden, door het hier te plaatsen :D

Back