Mooie Lexicon

Ja, mooi ding hoor. Ik zoek nog een analoge reverb, ga me er eens in verdiepen:) iemand ervaring met dit type galm van Lexicon? Of kan ik beter iets meer uitgeven aan bv. een EMT?

Zo ver ik weet zit ook deze Lexicon vol met chippies...het is toch een beetje bibberen bij die vroeg digitale reverbs.

Deze is van mij geweest.
Erg mooie galm.
Ik had hem laten servicen en toen meteen verkocht.
het bibber effect was mij iets te groot.
Had toen ook mijn lexicon 224 verkocht.

Hoe verhoudt die 200 zich ten opzichte van bv een PCM90? Over de 90 ben ik wel te spreken namelijk....

Zo ver ik weet zit ook deze Lexicon vol met chippies...het is toch een beetje bibberen bij die vroeg digitale reverbs.

Hoe bedoel je dat? Denk dat recappen van zo'n ding wel een goede optie is mits dat al niet gedaan is toen Bart m heeft laten servicen...

Hoe verhoudt die 200 zich ten opzichte van bv een PCM90? Over de 90 ben ik wel te spreken namelijk....

Dat weet ik niet precies,
maar wat ik wel weet: de PCM70 is gebaseerd op een Lexicon 224X (of XL) mainframe,
en de PCM80 en 90 (en ook de PCM81 en 91) zijn gebaseerd op een Lexicon 300 mainframe.

De Lexicon 200 is volgens mij weer een hele andere generatie dan de de 224X of 224XL.

Ik denk dat die 200 ouder is toch? Of is het een budget broertje van de 224?

Hij is ouder.
Dat weet ik zeker.
Of het een budget broertje is dan ven 224...dat betwijfel ik.
Het lijkt me namelijk onhandig een broertje te maken van iemand die nog niet is geboren.
:p

Hij is ouder.
Dat weet ik zeker.
Of het een budget broertje is dan ven 224...dat betwijfel ik.
Het lijkt me namelijk onhandig een broertje te maken van iemand die nog niet is geboren.
:p

o ja.....

Als ze het doen dan zeg ik gaaf..als ze kapot gaan ist minder..

Back