Maxikorg 800dv op MP

Voor leeftijd heel nette staat ?

Welke dan ? deze ziet er niet uit iig, joint of iets op toets gevallen, switch afgebroken, lijken verschillende schroeven in te zitten verroest ook nog, 500KG stof en zooi erop, als dit al netjes is........

Heel lastig om mensen van populaire instrumenten te overtuigen dat bovenstaande factoren wel degelijk invloed hebben op de prijs.

En wat zou jij dan geven voor deze stoffige foutgeschroefde vierkeel met dentale uitdagingen? Ja, voor dehandel zal het geen eitje zijn, maar assie het nou gewoon doet?

Heel lastig om mensen van populaire instrumenten te overtuigen dat bovenstaande factoren wel degelijk invloed hebben op de prijs.

de korg 700/ 700s was ...eerst een on zekere aankoop,...700.s levert al gauw 500+ eu op
thnx jean ..we kochten een korg 7oo[1 osc ] voor riel tex tuh , price blijft een sample bak , mits van ehn erkentelijk naam midi interface voorzien

sorry 4rondiaans
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?p=1332649&posted=1#post1332649
kzitr

En wat zou jij dan geven voor deze stoffige foutgeschroefde vierkeel met dentale uitdagingen? Ja, voor dehandel zal het geen eitje zijn, maar assie het nou gewoon doet?

Is altijd maar de vraag, onderdelen zoals slidercaps etc zin moeilijk te krijgen voor deze.

Ik zou eerder voor een 700s kiezen, de sound van de 800DV zit daar ook in.

Een mooi bedrag wil ik wel betalen maar niet te mooi om waar te zijn.

mooie synth

Oh yes...heel mooi!

Deze ziet er idd. wel wat verrabbezakt uit.

Is altijd maar de vraag, onderdelen zoals slidercaps etc zin moeilijk te krijgen voor deze.

Ik zou eerder voor een 700s kiezen, de sound van de 800DV zit daar ook in.

Een mooi bedrag wil ik wel betalen maar niet te mooi om waar te zijn.

zekers waar ralph de 700s ..is een ..afvallige vd dv80
waarom ik de mijne toendertydgruild heb met ...uhm ,..wie wasje ook alweer ,
bekende ,......
met een cs30 omdat me toen beter lag qa cv in / outs en sound
[khad toen die dual [lennox brutal prodigy xallushhhhh ] moog ,

de dv80 is denkik in de handen vd juiste playert ,...[kocht m van gert emmens ,..voor 550nog geen 6 jaar terug , mag best gezegd wordn, want dat waren de prijzen die respectable synth goerusssssssh
betaalden en weer terug vraagden,....
helaasis de dv80 boven de 1000 eu grens uitgestegen ,
en de korg 700 sook de 600 gepaseerd ,..terwijl je bv in t midi en recording tydperk , wel een 700/700s kon scoren voor 200gld/ 250 gld

de dv verdiendt een serieuze speler of ,...een goede cv kit
die zekersmogelijkzijn,...
een unieke bak die tov bv jp4/ sh 5/7 en bv ook octave cat ...multimoog / sonic six ,
zich egt een plaats maag geven in de dual osc , grote synth lijn,..

wtf twee keer osc x2 synthlijn ,..gaat niet helemaal op in de dual voice mode

d dv 800 heeft egt opties die je bv met twee korg 700 s naast elkaar niet hebt

meerdere

Ja Ron, boven de 1000 zeker, en binnen een jaar gaat de 1500-grens ook wel doorbroken worden als het zo doorgaat.
Maar, toch een dappere poging van je hoor, 750...;)

(Is eigenlijk toch wel een mooi bedrag voor eentje in deze staat, eerlijk gezegd, mooi zat)

Ik zie trouwens net dat hij gereserveerd is...vraag me af voor welk bedrag.

(Ron...?? vertel op! :D )

hij is net binnen,
even stofdoek eroverheen gegaan, hij ziet er veel beter uit dan verwacht.
na verkoop van m'n oude 800dv, en aanschaf van 700s altijd spijt gehad, de dv800 is zoveel meer dan 2 700s'en qua sound, soundmogelijkheden , bedieningsgemak etc. als je er een tegenkomt, kopen.
die plek bij de toetsen lijkt een korte confrontatie met een soldeerbout te zijn geweest, gelukkig ver uit de buurt van waar de vingers gewoonlijk heen gaan. de kast is erg mooi, beetje olie misschien nog.
ben er wel blij mee, past zeker in de rij van minimoog/ sh5 /pro-one /oscar /cs30 en andere legendarische mono analoge synth's.

hij is net binnen,
even stofdoek eroverheen gegaan, hij ziet er veel beter uit dan verwacht.
na verkoop van m'n oude 800dv, en aanschaf van 700s altijd spijt gehad, de dv800 is zoveel meer dan 2 700s'en qua sound, soundmogelijkheden , bedieningsgemak etc. als je er een tegenkomt, kopen.
die plek bij de toetsen lijkt een korte confrontatie met een soldeerbout te zijn geweest, gelukkig ver uit de buurt van waar de vingers gewoonlijk heen gaan. de kast is erg mooi, beetje olie misschien nog.
ben er wel blij mee, past zeker in de rij van minimoog/ sh5 /pro-one /oscar /cs30 en andere legendarische mono analoge synth's.

gefeliciteerd .waarschynlijk was je die boven miij zat te bieden ..
mooi / tof bakkie

Back