Roland SVC-350 vocoder

Status
Please reply by conversation.
Ik heb er een in bijna nieuwstaat voor 850 Euro voor je.

Ziet er als nieuw uit en klinkt ook zoals het hoort en alles werkt, je kan er zelfs 2 pedalen en de orginele servicemanual voor die prijs bijkrijgen.

Pick up (ZH/Dordrecht regio) of verzenden

Ik heb er een in bijna nieuwstaat voor 850 Euro voor je.

Ziet er als nieuw uit en klinkt ook zoals het hoort en alles werkt, je kan er zelfs 2 pedalen en de orginele servicemanual voor die prijs bijkrijgen.

Pick up (ZH/Dordrecht regio) of verzenden

Dat lijkt me een prima prijs.

en toch staat die al heel lang op te koop :?. Ik vind de prijs ook meer dan redelijk, ik heb fotos gezien van die van Septic en het is echt een plaatje om te zien. Als je er graag een wilt lijkt mij dit een kans bij uitstek.

Ik had hem in een ruildeal betrokken een paar maanden terug, die gaat door omstandigheden niet door, vandaar dat ik hem nu weer te koop aanbied.

Hij is echt als nieuw, alles erop en eraan. Klinkt als een huis, echt wel andere koek dan een plugin of VA, maar dat terzijde.

Dus 850EU ophalen of verzenden (+10) en je hebt hem. :eureka:

Hoi Septic, als ik het geld ervoor zou hebben zal ik hem blind van je overnemen. Geweldig apparaat!! Mocht je op afbetaling dit willen regelen ... dan ben ik je koper hahaha!
Ik denk dat vele mensen hier wel getroffen zijn door de crisis ... en uiteraard nu de dure maanden.

Status
Please reply by conversation.
Back