Mars Attacks!!

Johndoe11

Gedeactiveerd account
http://soundcloud.com/raphiegrooves/mars-attacks

Laatst gewijzigd:
lol, niet spacey genoeg? heb er nog wel zo'n lekkere Darth Vader breath in gezet :D
Ja ik weet het, het is zo'n minimal tech house "me too" stuiterplaatje, maar is ook wel eens leuk toch?

Kleine tip, bij het masteren iets anders te werk gaan met de limiter. Dit klinkt een beetje of je erg je best aan het doen bent de loudness-war te willen winnen, net als bij je vorige stukje. Een blik op de waveform zegt hier eigenlijk al genoeg helaas. Jammer......

Is dit nou allemaal met loopjes gemaakt?

(raphies standaard reactie op iemand anders zn tune)

Nu even inhoudelijk op zn raphies:

Wat een trieste ik wil er bij horen trens.

Is dit nou allemaal met loopjes gemaakt?

(raphies standaard reactie op iemand anders zn tune)

Nu even inhoudelijk op zn raphies:

Wat een trieste ik wil er bij horen trens.

Ook goede morgen! :okdan:

er gebeurt nie zo veel
en wat er wel gebeurt is een beetje vervelend voor mij

Laat je niet gek maken Raphie, ik vind het weer prima.
Klinkt in ieder geval veel beter als de meeste tracks hierzo :):)
Als je boven het maaiveld uitsteekt, is het meestal zo dat je kop eraf gaat/moet.

Als je boven het maaiveld uitsteekt, is het meestal zo dat je kop eraf gaat/moet.

Ik denk dat eerder van toepassing is:
"Als je commentaar uitdeelt kun je ook commentaar terugverwachten". (De klassieke je oogst wat je zaait).

Maakt verder ook niet uit, Raphie pakt het toch ook sportief op? Het is maar commentaar en smaken/meningen verschillen nu eenmaal.

Helemaal mee eens, ts pakt het idd sportief op.Dus wie ben ik dan(jsc) om weer commentaar te geven:)

Valt toch allemaal wel mee jongens? paar remarks over loops en een verdwaalde snare in het hiphop forum. Snap niet dat mensen daar zo van over de zeik gaan. en maar blijven inhaken.

Maar goed ff inhoudelijk dan:

JSC: ThnX Man!
Fjoesz: dit soort tracks zijn "saai" het zijn over het algemeen monotone stuitergrooves van een minuutje of 7 a 8, ik ben nog redelijk progressief door er 2 lijntjes in te stoppen :D
Davince: Compressie is een essentieel stylistisch onderdeel van de muzieksoort, je kan het mooi vinden of niet, maar voor mij doet de dynamiek precies wat ie moet doen (schot voor open doel voor de haters "welke dynamiek?!?" hebben we die opmerking ook maar vast weer gehad :D )

bedoel je dat qua muziek?
ik vind dit namelijk helemaal niet afwijkend of eigen

bedoel je dat qua muziek?
ik vind dit namelijk helemaal niet afwijkend of eigen

Qua muziek vind ik het wel goed....maar ja daar gaan we weer zoveel mensen, zoveel smaken.

Na menig bakkie koffie moet ik zeggen dat je mix wel goed zit, knalt mn laptop uit.

Het kan nog beter: V3 is up!

www.http://soundcloud.com/raphiegrooves/mars-attacks

Er zit geen gevoel in die track..

geen melodie.. niks pakkends.. het is 1 lange dreun..

maar da's mijn persoonlijk mening, ieder zn ding natuurlijk..

maar iig wel respect voor de moeite van het maken en het posten van het werk..

wie zijn die dudes eigenlijk allemaal met die flashy comments op je tracks altijd :D

Back