Schippmann Ebbe&Flut mk1

Status
Please reply by conversation.
dat moet je zelf weten, echter in .de staan er veel meer te koop, tjek anders sequencer.de
ik heb zelf alleen goede ervaringen met duitsers.

Op Muffwiggler en AH staat een mkII voor $1300 in Zwitserland. Hou er wel rekening mee dat Zwitserland niet in de EU zit en je dus BTW en importkosten moet betalen (~25% erbovenop) tenzij de verkoper zo vriendelijk is de waarde een stuk lager op te geven (is toch een afgeschreven derdehandsje he)

Op Muffwiggler en AH staat een mkII voor $1300 in Zwitserland. Hou er wel rekening mee dat Zwitserland niet in de EU zit en je dus BTW en importkosten moet betalen (~25% erbovenop) tenzij de verkoper zo vriendelijk is de waarde een stuk lager op te geven (is toch een afgeschreven derdehandsje he)

Het is de vraag of dat interessant is.
Nieuw kost de Ebbe und Flut mkII bij Schippmann zelf: € 1188,81 incl. 19% VAT, free shipping within Europe :)

Nieuw kost de Ebbe und Flut mkII bij Schippmann zelf: € 1188,81 incl. 19% VAT, free shipping within Europe.

Er staat trouwens op de site dat er een Integrated Voltage Controlled Filter Module aankomt. Hij gaat bljkbaar dus ook de modular markt op?

http://www.schippmann-music.com/downloads/VCF2_Datasheet_ENG.pdf

Voltage Controlled Analogue Multimode Filter for Synthesizer-, Music- and Audio applications.

• Module contains complete voltage controlled fully analogue multimode filter for synthesizer-, music- and audio applications

• 121 filter modes (Low-, High-, Band- und Allpasses with partly exotic characteristics) • Second Harmonic Distortion function for effectively and warm distortion
• large dynamic range >96 db • extreme frequency range (1 Hz – 40 kHz)
• Resonance up to self oscillation in all filter modes
• integrated S&H-Buffer for cutoff-frequency and Resonance control
• programmable resonance saturation • programmable resonance drop
• programmable maximum cutoff-frequency
• programmable output gain
• Cutoff-frequency summing-node input (virtual Ground)
• linear and anti-exponential resonance control (multiplication)
• integrated reference stable voltage regulation (±5 V) with external access
• integrated precision capacitors
• minimal external components
• full temperature compensation
• separate power supply for output amplifier • accept rectified AC-supply voltage
with filter capacitor
• wide and asymmetrical supply voltage ±5.5 V - ± 20 V or more with pre-serial
resistor
• low supply current 30 mA typical
• small size

Hmm, wellicht dat ik ff wacht totdat dat nieuwe filter van Carsten uitgebracht wordt, ziet er interessant uit..

Overigens ben ik opzoek naar een E&F mk1, de verbeteringen van een mk2 zijn leuk maar als ik een mk1 voor een leuke prijs kan scoren (laatst ging er hier eentje voor 650 euro) dan vind ik het verschil prijs technisch voor een mk2 niet gerechtvaardigd

Nieuw kost de Ebbe und Flut mkII bij Schippmann zelf: € 1188,81 incl. 19% VAT, free shipping within Europe :)

precies khadbegrepen date ebbewas verlaagt in prijs [ new dus ]

blijft een flexzie app. wat denkik zn cash wel waard blijft ..tov die musonics mutator die ik nie so byzonder vindt
en nog steeds ook 100+ kost

eris tuurlijk veeeeeel mogelijk met modules voor dit geld

Laatst stond er één op evilbay, gast vroeg er 1100 euro voor incl patchbay.., was één van de laatste discontinued units. Hij dacht zeker dat niemand in de gaten heeft dat die nieuw voor 999 euries weg gingen.
Ik wil de unit hebben maar niet zo graag..

Ik heb geduld, loop vanzelf tegen een unit aan..

Status
Please reply by conversation.
Back