[MacBeth] M5, een semi-modulaire M3x en de Moroco

Jezus hij is wel mooi zeg alleen lomp hoog
m5.jpg

Laatst gewijzigd:
Hoe zit het nu eigenlijk met de M3X? is hij gestopt met die lijn... En is er nu de M3X2 gekomen ja/nee...

ik vind die site van Ken best wel vaag altijd, geen concrete info, niets!
Dat begrijp ik dan eigenlijk niet van hem, slecht reageren op mails e.d. > zorg dan iig dat je site in orde is toch?

Origineel geplaatst door Sander02
Hoe zit het nu eigenlijk met de M3X? is hij gestopt met die lijn... En is er nu de M3X2 gekomen ja/nee...

ik vind die site van Ken best wel vaag altijd, geen concrete info, niets!
Dat begrijp ik dan eigenlijk niet van hem, slecht reageren op mails e.d. > zorg dan iig dat je site in orde is toch?

Ken maakt alleen nog maar de M5

Ik hoop dat het geen 1 april grap is. :D

Maar ziet er wel indrukwekkend uit. Ik ben em ernstig aan het overwegen. :) En midician in Gent is dealer zie ik, misschien kan ik daar wel uittesten. :D

Absoluut de geilste synth van dit moment.

Wonder if Ken would make a blue version or a green on with blue/green printon and blue/green leds.

En die prijs, tsja die hoort er bij.

Wiard? Zijn dat niet gejatte ontwerpen van Buchla en Moog voor een veels te hoge prijs? :duivels:

Maar te hoog. Je hebt zelf de PCB's gezien en dan weet je toch ook wel dat hij zo groot wordt.
En met discrete componenten heb je nou eenmaal veel plek nodig. En als je alles door elkaar gaat frotten krijg je teveel storingen onderling. Dat kan geil zijn maar Ken kiest daar niet voor.

Het gaat er nu ff niet om wat de geilste synth is allertijden, maar over de M5.

Ik vind hem massive, en verwacht er veel van. Ben benieuwd.. N0_key... ik kom wel een keer met een kratje bier langs!

/off-topic/ ik vind het gewoon echt onzin dat hier ff geluld word ff wiard gejat is en slecht ook nog is duur /off-topic/

De M5 lijkt mij leuk maar ik persoonlijk zou er niet voor gaan als zijnde nieuwe modulair met dat budget

Wiard gejat ....????? Laat me niet lachen , dan zouden alle synth ontworpen zijn na het idee van MOOG en Buchla.
Grootste onzin dus.
Nee deze link zegt al genoeg , http://www.musicsynthesizer.com/DIY/Grant/grant_richters_synthdiy.htm
En Wiard duur , ja wat wil je dan ? Je heb ook de 1200 series .....
Maar goed de mooiste Modular wordt gemaakt met allemaal verschillende modules van verschillende makers/DIYers.

Jeuz! Jullie happen wel snel (en hard) zeg. Om maar niet het 'op je pik getrapt' in de mond te nemen. En ook niet m'n woorden verdraaien want ik heb nooit gezegd dat Wiard rotzooi was. Ik zou niet durven. Mag ook wel voor de prijs.
En wat jij geil vind is gewoon smaak. Maar om in een M5 draad aan te komen zetten dat een andere beter is zonder beide onder de handen gehad te hebben lijkt me ook weer iets voorbarig. Als ik de demos van de M5 en Wiard hoor dan vullen ze elkaar juist heel goed aan naar m'n gevoel.

Maar heel veel synths zijn geinspireerd door andere synths. Daar lijkt me niets mis mee.
Ken heeft ook flink gekeken naar andere types. En zelf als het kon nog verbeteringen toegevoegd.

Ik vind de demo's van de M5 die ik gehoord heb heel heel indrukwekkend.
En hoe groter hoe makkelijker te bedienen.

Staat er al ergens een tweedehandsje te koop?

Back